5
3001
0
3 ماه پیش
سرویس دیزنی+ اولین تریلر از سریال “Agatha All Along” از دنیای سینمایی مارول منتشر کرد. این سریال اسپین آف...

سرویس دیزنی+ اولین تریلر از سریال “Agatha All Along” از دنیای سینمایی مارول منتشر کرد. این سریال اسپین آف سریال “WandaVision” است.

 

در این سریال اسپین آف قرار است کاترین هان مجددا در نقش آگاتا هارکنس ایفای نقش کند. جک شیفر، نویسنده‌ی اصلی سریال “WandaVision” علاوه بر نویسنده‌ی اصلی تهیه کننده‌ی اجرایی این سریال نیز میباشد.

 

پس از اینکه یک نوجوان مشکوک به آگاتا هارکنس بدنام کمک میکند تا از داخل طلسم رهایی پیدا کند، آگاتا خود را ناتوان و بدون قدرت می‌بیند. زمانی که او به آگاتا التماس میکند تا او را با خود به مسیر افسانه‌ای ساحره‌ها ببرد، آگاتا هم کنجکاو میشوند. مسیر ساحره‌ها مسیری پر از آزمون‌های سخت است که در صورت زنده ماندن تا انتها پاداش میدهد. آگاتا و این نوجوان مرموز یک محفل نه چندان قدرتمند را تشکیل میدهند و راهی مسیر ساحره‌ها میشوند.

 

به غیر از کاترین هان، آبری پلازا، جو لاک، پتی لوپون ،سشیر زاماتا، دبرا جو راپ و چندین بازیگر دیگر در این سریال حضور دارند.

 

در تریلر این سریال با چندین ژانر مختلف نمایش داده میشود. مثلا در ابتدا کاترین هان نقش یک کارآگاه سرسخت را بازی میکند که روی جسد واندا (پس از اینکه ظاهرا در پایان فیلم “Doctor Strange in the Multiverse of Madness” مرده است) تحقیق میکند. پس از آن اتفاقات جادویی نمایش داده میشود و آگاتا با چند تن از دوستان قدیمی ساحره‌اش کنار هم جمع میشوند تا او مجددا قدرتش را بازگرداند.

 

در سریال “WandaVision” کاترین هان ابتدا نقش اگنس را بازی میکند که در وست‌ویو همسایه‌ی فضول واندا مکسیموف و ویژن است. در نهایت او هویت واقعیش را آشکار میکند که یک ساحره‌ی قدرتمند است و به خاطر توانایی‌های جادوییش چندین قرن زنده بوده است. پس از یک مبارزه‌ی سهمگین در سریال “WandaVision” بین واندا و آگاتا، واندا با استفاده از نیروهایش آگاتا را طلسم میکند.

 

سریال “Agatha All Along” روز 18 سپتامبر (27 شهریور) از سرویس دیزنی+ پخش خواهد شد.

در زیر میتوانید تریلر این سریال را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید