25
6720
0
1 سال پیش
تریلر رسمی فصل دوم سریال Sweet Tooth منتشر شد: یکی از سریال هایی که فصل اولـش در سال ۲۰۲۱...

تریلر رسمی فصل دوم سریال Sweet Tooth منتشر شد: یکی از سریال هایی که فصل اولـش در سال ۲۰۲۱ از نتفلیکس پخش شد و توانست مخاطبین زیادی را به خودش جلب کند سریال دندان شیرین (Sweet Tooth) بود که فصل دوم آن قرار است تا مدتی دیگر منتشر شود و نتفلیکس تریلر رسمی این فصل را منتشر کرده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

این سریال از روی کمیکی به همین نام به قلم «جف لمایر» اقتباس شده است؛ این سریال داستان پسری را روایت می کند که نیمی انسان و نیمی آهو است و در دنیای پسا آخرالزمانی زندگی می کند. این سریال توسط کارگردان آمریکایی «جیم مایکل» ساخته شده است.

 

با توجه به این تریلر می توان گفت که در فصل دوم نیز «گاس» قرار است در کنار همراهانـش به کاوش در دنیای پسا آخرالزمانی ادامه دهد.

 

از مجموعه بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به: «نانسو آنوزی»، «عدیل اختر»، «استفانیا لاوی اوون»، «دانیا رامیرز»، «جیمز برولین»، «ویل فورته» و «ایمی سایمتز».

 

نتفلیکس هفته پیش اعلام کرد که فصل دوم این سریال فانتزی قرار است در تاریخ ۲۷ آپریل سال ۲۰۲۳ از طریق این پلتفرمر منتشر شود.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید