16
4123
0
1 سال پیش
اولین تیزر مینی سریال The Sympathizer با بازی رابرت داونی جونیور منتشر شد: همیشه فیلم و سریال هایی که...

اولین تیزر مینی سریال The Sympathizer با بازی رابرت داونی جونیور منتشر شد: همیشه فیلم و سریال هایی که با موضوع جاسوسی ساخته می شوند هیجان خاص خودشان را دارند و سریال جدید «اچ بی او» نیز به نام همدرد (The Sympathizer) و با بازی «رابرت داونی جونیور» نیز از این قاعده مستثنا نیست. اخیراً اولین تیزر رسمی این سریال منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

این سریال داستان مردی نصف فرانسوی و نصف ویتنامی را روایت می کند که در طول جنگ ویتنام برای نیرو های کمونیست جاسوسی انجام می دهد.

 

از مجموعه بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به: «هوا شواندی»، «رابرت داونی جونیور»، «ساندرا اوه»، «کیو چین»، «فرد نویین»، «توآن لی»، «دویی نویین»، «وی لی» و «آلن ترونگ».

 

این مینی سریال از روی رمانی به همین نام به قلم «ویت تان نگوین» اقتباس شده است و مسئولیت ساخت آن بر عهده «پارک چان ووک» اهل کره و «دان مک‌کلر» اهل کانادا بوده است.

 

تا لحظه انتشار این خبر در تاریخ 25 فروردین سال 1402 تاریخ دقیقی برای آغاز پخش این سریال اعلام نشده است و تنها در این تیزر اعلام می شود که این سریال پخش خودش را در سال 2024 آغاز خواهد کرد.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید