13
3061
2
1 سال پیش
گای ریچی: تصمیم ساخته شدن قسمت سوم شرلوک هولمز بر عهده رابرت داونی می‌باشد: کارگردان انگلیسی «گای ریچی» در...

گای ریچی: تصمیم ساخته شدن قسمت سوم شرلوک هولمز بر عهده رابرت داونی می‌باشد: کارگردان انگلیسی «گای ریچی» در سال های اخیر به خاطر سبک خاصی که برای خودش دارد زیاد مورد توجه قرار گرفته است، بیشتر این کارگردان را به خاطر ساختن دو فیلم شرلوک هولمز (sherlock holmes 2009) و شرلوک هولز: بازی سایه‌ها (Sherlock Holmes A Game of Shadows 2011) با بازی «رابرت داونی» می شناسیم و مدت ها همگی دوست داشته ایم که این مجموعه فیلم قسمت سومی نیز داشته باشد که اخیراً ریچی صحبت هایی در این مورد کرده است.

 

همانطور که می دانید این دو فیلم موفق شدند در باکس آفیس فروش خوبی را از خود به جای بگذارند، فیلم اول در باکس آفیس جهانی فروشی ۵۲۴ میلیون دلاری کرد  و فیلم دوم با فروشی ۵۴۳٫۴ میلیون دلاری فروش خودش را به پایان رساند.

 

اخیراً مدیر سایت «کلایدر» مصاحبه ای را با این کارگردان انجام داده است و در آن درمورد احتمال ساخته شدن فیلم سوم پرسیده است که این کارگردان بی آنکه ساخت این فیلم را رد یا تایید کند تنها گفته است: “راستـش تصمیمـش با رابرت داونی هست. رابرت می خواست که مسئول این کار باشه. الان توپ توی زمین اونـه، اون مسئول فیلمنامه و مسئول همه چیـه. من فقط دارم برای خودم می چرخم تا اینکه وقتـش برسه و من رو خبر کنن.”

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • just watcher
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    شرلوک هلمز اوج اون کاراکتر کمترمغرور و باهوشیه که از چشمای رابرت دونی جونیور میزنه بیرونه..! توی این کاراکتر انگار ۳۰ درصد با رفیقش جانی دپ ترکیب شده..!

  • Nabidadaspor
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    امیدوارم ساخته بشه ، بسیار عالی بود .