4
3298
0
1 سال پیش
توماس سنگستر و دیوید تیولیس به سریال The Artful Dodger پیوستند: «دیزنی پلاس» در رویداد «آسیا-اقیانوسیه» که اخیراً در...

توماس سنگستر و دیوید تیولیس به سریال The Artful Dodger پیوستند: «دیزنی پلاس» در رویداد «آسیا-اقیانوسیه» که اخیراً در سنگاپور برگزار شده است خبر از آغاز تولید و فیلمبرداری سریال اقتباسی آرتفول داجر (The Artful Dodger) داد. این شبکه همچنین اعلام کرد که «توماس سنگستر» بازیگر فیلم دونده مارپیچ (The Maze Runner 2014) و «دیوید تیولیس» بازیگر فیلم هری پاتر و زندانی آزکابان (Harry Potter and the Prisoner of Azkaban 2004) بازیگران این سریال مورد انتظار هستند. این سریال اقتباسی است از رمان «الیور توئیست» اثر «چارلز دیکنز».

 

دیوید تیولیس در این سریال نقش «فاگین» را بازی خواهد کرد که یکی از ضدقهرمان های داستان می باشد، او مردی است که بچه های خیابانی را به دزدی وامی‌دارد. و اما توماس سنگستر؛ او در این سریال نقش «جک داوکینز» را بازی می کند که بیشتر به نام «آرتفول داجر» شناخته می شود.

 

برای اولین بار ساخت این سریال توسط دیزنی در ماه می اعلام شد و همچنین گفته شد که این سریال در استرالیا ساخته خواهد شد که حال و هوای دیگری به داستان چارلز دیکنز می دهد که در اصل در لندن اتفاق می افتد. داستان این سریال حول محور شخصیت جک داوکینز می چرخد که تلاش می کند به عنوان یک جراح قانونی کار کند و میلـش به فریب دادن و جنایت را از بین ببرد.

 

تهیه کنندگی این سریال به عهده «جفری واکر» می باشد که بیشتر بخاطر سریال خانواده امروزی (Modern Family) شناخته می شود.

 

احتمالاً این سریال در اواخر سال 2023 پخش خودش را آغاز خواهد کرد.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید