6
3450
1
1 سال پیش
یان دمانگ کارگردانی فیلم Blade محصول مارول را انجام خواهد داد: دنیای سینمایی مارول قصد دارد تا در فاز...

یان دمانگ کارگردانی فیلم Blade محصول مارول را انجام خواهد داد: دنیای سینمایی مارول قصد دارد تا در فاز جدیدش مجموعه فیلم محبوب بلید را بازسازی کند، «ماهرشالا علی» قرار است در این فیلم نقش خون آشام کش معروف را بازی کند. در ابتدا قرار بر این بود تا «بسام طارق» کارگردانی این فیلم را برعهده داشته باشم اما در ماه اکتبر مشخص شد که این کارگردان از این پروژه مورد انتظار کناره گیری کرده است.

 

این فیلم در ابتدا قرار بود که در نوامبر سال 2023 بر روی پرده های سینما برود اما برنامۀ اکران این فیلم عقب افتاده است و اعلام شده که این فیلم در تاریخ 6 سپتانبر 2024 اکران می شود. همچنین طبق گزارشی که «ددلاین» منتشر کرده است این فیلم توسط «یان دمانگ» کارگردان فیلم ریک پسر سفید پوست (White Boy Rick 2018) کارگردانی خواهد شد.

 

ددلاین در این گزارش اعلام کرده است که کمپانی مارول این فرصت را دارد تا با خیال راحت و با حوصله عوامل مناسب این فیلم را انتخاب کند. هر چند که این فیلم به اندازه فیلم اصلی بلید تاریک نخواهد بود اما نزدیکان به این پروژه اعلام کرده اند که این فیلم نسبت به مابقی فیلم های کمپانی تمی تاریک تر خواهد داشت.

 

شخصیت بلید توسط «مارو وولفمن» و «جین کولان» خلق شده است و تا به امروز سه قسمت از این مجموعه فیلم منتشر شده است که عبارتند از بلید (Blade 1998بلید دو (Blade II 2002بلید: سه‌گانگی (Blade: Trinity 2004) و در تمام این سه فیلم «وسلی اسنایپس» نقش بلید را بازی کرده است.

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Mahdy_paiandeh
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    هیچی بلید وسایل اسنایپس نمیشه اکتش و استایلش بی نظیر بود دارک ترین فیلم کمیکی بود امیدوارم به دنیای ام سیو و شخصیت های دیگه ماورل ربطش ندن مثل دردویل که آوردن تو شی هالک یه ترکیب سمی و غیر منطقی و خاطرات خوب دردویلم خراب کرد و دارک باشه مثل سریال دردویل