43
18029
25
9 ماه پیش
اولین تریلر رسمی فیلم وانکا ( Wonka 2023 ) با بازیِ جذابِ تیموتی شالامی در نقش اصلی ویلی وانکا...

اولین تریلر رسمی فیلم وانکا ( Wonka 2023 ) با بازیِ جذابِ تیموتی شالامی در نقش اصلی ویلی وانکا منتشر شد. این فیلم در ژانر کمدی، خانوادگی و ماجراجویی توسط پل کینگ کارگردانی و نویسندگی شده است. هر چند در این اثر به جز پل کینگ، سایمون فارنبی و رولد دال هنر نویسندگی خود را به نمایش گذاشته‌اند .در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را با زیرنویس فارسی اختصاصی از دیجی موویز تماشا کنید.

 

فیلم وانکا داستان ویلی وانکا و کارخانه شکلات سازی را به نمایش می‌گذارد و در واقع قرار است وقایع قبل از شروع کار کارخانه شکلات سازی و داستانِ جوانی ویلی وانکا را شرح دهد. تیموتی شالامی، ستاره ۲۷ ساله قرار است نقش اصلی این فیلم را بازی کند و به عنوان شکلات‌ساز معروف، یعنی ویلی وانکا در این اثر هنرنمایی کند. در یکی از قسمت‌های تریلر، هیو گرنت را در نقش اومپا لومپای معروف مشاهده می‌کنیم. آقای کینگ در مصاحبه‌های خود از شالامی به عنوان یک بازیگر خارق‌العاده یاد کرده است که به خوبی از پس این نقش بر آمده.  او گفته است: «من فکر می کنم آنچه که درباره‌ی بازی تیموتی بسیار قابل توجه است این است که، نه تنها او بامزه و شیطان و کاملاً مرموز است بلکه کاملا نقش خود را با جان و دل بازی کرده است و کاملا شبیه خود ویلی وانکایی شده است که مَردم از قدیم او را می‌شناسن. تیموتی یک بازیگر درخشان است»

 

فیلم وانکا، داستان جوانی ویلی وانکا را به نمایش می‌گذارد که به مرکز شکلات‌سازی اروپا میرود تا بتواند شکلات‌های خود را بفروشد، آن هم در بین تمامی شکلات فروشی‌های خاص و گرانی که وجود داشته‌اند. کارگردان این اثر گفته است قطعا مردم شگفت‌زده خواهند شد اگر آواز خواندن و رقصیدن بی‌نظیر تیموتی شالامی را ببینند. جالب است بدانید عوامل این فیلم، در پشت صحنه طعم‌های متفاوتی از شکلات را تست کرده‌اند. کینگ در این باره گفته است:« ما طعم‌های متفاوتی را با هم میکس می‌کردیم، درست است که بازیگران در اجرای تظاهر کردن به مزه‌ی خوب غذاها بسیار مهارت دارند، ولی زمانی که واقعا یک طعم متفاوت و خوب رو تست می‌کردند و واکنش نشان میدادند بی نهایت لذت‌بخش‌تر بود». او به شوخی میگوید فکر می‌کنم برای این فیلم حدود ۵۰ پوند وزن اضافه کرده‌ام که امیدوارم تا قبل از اکران آن را کم کنم.

 

به جز تیموتی شالامی افرادی همچون  کیگان مایکل کی، روآن اتکینسون، اولیویا کولمن، جیم کارتر و مت لوکاس در این فیلم حضور دارند. کارگردان این فیلم اعلام کرده است امیدواریم این کار یک فیلم عالی برای کریسمس باشد.

 

اکران این فیلم تاریخ ۲۴ آذر امسال اعلام شده است.

 

نظرات کاربـران

25
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • به من میگن هیچکس
    گزارش اسپویل
    (7 ماه پیش)

    یادش بخیر جانی دپ چقدر برامون خاطره ساخت.کاش دوباره برگرده به دزدان دریایی کارائیب.قسمت۶قراره ساخته بشه ولی حضور جانی دپ هنوز مشخص نیست.اصلا بدون جک اسپارو دزدان دریایی معنی نمیده

  • Nima.Djafari_nowar
    گزارش اسپویل
    (9 ماه پیش)

    ای کاش ، شرط نظرات کاربران (کمی تامل و فکر)به گزینه هاش اضافه میشد اخه مثلا جانی دپ با اون سن میتونست نقش نوجوانی ویلی رو بازی کنه این واقعا مثال بود واقعا لازمه درباره همه چیز خودمون رو ملزم به نظر دادن کنیم؟ بارها گفتن باید به نظرات همگی گذاشت ولی دو صدبار هم گفتن ما دو گوش و یک دهان داریم

  • T2084
    گزارش اسپویل
    (9 ماه پیش)

    ترکیب بازیگرا نشون میده احتمالا قراره ازش خوشم بیاد به شرطی که مثل تریلرش خوب باشه