13
6708
1
1 سال پیش
نیکول کیدمن به سریال جدید HBO پیوست: همانطور که اطلاع دارید «نیکول کیدمن» در گذشته در دو سریال های...

نیکول کیدمن به سریال جدید HBO پیوست: همانطور که اطلاع دارید «نیکول کیدمن» در گذشته در دو سریال های دروغ‌های کوچیک بزرگ (Big Little Lies) و فروپاشی (The Undoing) با شبکه «اچ‌بی‌‍او» همکاری داشته است. خبر خوب این است که طبق گزارش «ددلاین» این بازیگر درحال همکاری ای دوباره با این شبکه است.

 

طبق خبر رسمی ای که ددلاین اعلام کرده کیدمن به جمع بازیگران سریال دایه تمام عیار (The Perfect Nanny) پیوسته است. این سریال از روی رمانی فرانسوی به همین نام به قلم «لیلا سلیمانی» اقتباس خواهد شد. این اثر در سرتاسر جهان فروش بسیار خوبی داشته است.

 

در این کتاب زوجی را می بینیم که دو فرزند کوچک دارند و مادر این دو فرزند قصد بازگشت به کارش را دارد به همین دلیل دایه ای که به ظاهر بی عیب و نقص است را استخدام می کنند. هرچند که هرچقد بیشتر این خانواده به این دایه اطمینان می کند، حسادت، خشم و احساسات شوم بیشتری در این دایه شروع به رشد می کنند که منجر به پایانی غیر منتظره می شود.

 

گفته می شود این رمان که توسط منقدین زیادی تحسین شده است از یک داستان واقعی که در سال ۲۰۱۲ اتفاق افتاده است الهام گرفته است، در آن حادثه دو خواهر و برادر ۲ و ۶ ساله توسط دایه شان به قتل رسیدند.

 

این سریال تک فصلی توسط «مایا ارسکین» ساخته خواهد شد و کیدمن به علاوه بازیگری تهیه کنندگی اجرایی این پروژه را بر عهده دارد.

 

تا زمان انتشار این خبر در تاریخ ۸ بهمن سال ۲۰۲۳ هیچ اطلاعات دیگری درمورد این سریال به بیرون درز پیدا نکرده است.

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • swan
    گزارش اسپویل
    (9 ماه پیش)

    از این رمان جذاب یه فیلم فرانسوی هم ساخته شد که متأسفانه زیاد جالب نبود و ناامیدم کرد چون رمانش عالی بود و ای کاش این سریال حق مطلب رو ادا کنه