4
3007
0
1 سال پیش
کریستین میلیوتی به بازیگران اسپین آف فیلم The Batman پیوست: «اچ بی او مکس» سفارش سریال (The Penguin) را...

کریستین میلیوتی به بازیگران اسپین آف فیلم The Batman پیوست: «اچ بی او مکس» سفارش سریال (The Penguin) را داده است که اسپین آفی است از فیلم موفق بتمن (The Batman 2022) به کارگردانی مت ریوز و «ددلاین» اخیراً گزارش داده که «کریستین میلیوتی» رسماً به بازیگران این فیلم پیوسته است.

 

کریستین میلیوتی بازیگر زن نقش اول این فیلم خواهد بود و نقش «سوفیا فالکون» دختر «کارماین فالکون» را بازی خواهد کرد. در فیلم بتمن «جان تورتورو» نقش کارماین فالکون را بازی کرده بود. در این سریال سوفیا با پنگوئن برای بدست آوردن کنترل شهر مبارزه می کند.

 

«کریگ زوبل» دو قسمت ابتدایی این سریال را کارگردانی می کند. «کالین فارل» هم به این سریال باز خواهد گشت و همانند فیلم نقش پنگوئن را بازی خواهد کرد. «لورن لوفرانک» مسئولیت نوشتن فیلمنامه و تهیه کنندگی اصلی سریال را بر عهده دارد. این سریال اتفاقات بعد از فیلم را روایت خواهد کرد.

 

مت ریوز به علاوه کالین فارل، لورن لوفرانک و دایان کلارک تهیه کنندگان اجرایی این سریال هستند.

 

«سارا اوبری» رئیس بخش محتوای اصلی اچ بی او مکس درمورد این سریال گفته است: “ما به شدت مشتاق این هستیم تا برای بینندگان نسخه ای از شخصیت نمادین دی‌سی را به تصویر بکشیم که تا به حال به این شکل آن را ندیده اند. کار کردن با لورن، مت و دایان برای ادامۀ این داستان لذت بخش است.”

 

همچنین کالین فارل در جایی در صحبت هایش از دنیایی که مت ریوز خلق کرده است تقدیر کرده.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید