22
7003
1
1 سال پیش
تریلر فیلم M3GAN منتشر شد: این فیلم داستان یک ربات هوش مصنوعی کودک نما را روایت می کند که...

تریلر فیلم M3GAN منتشر شد: این فیلم داستان یک ربات هوش مصنوعی کودک نما را روایت می کند که درواقع یک جانی تشنه به خون است. این فیلم محصولی است از «بلوم‌هاوس پروداکشنز» که بیشتر به خاطر فیلم های ترسناکش شناخته می شود، همچنین «جیمز وان» هم در ساخت این فیلم همکاری کرده، کسی که در ژانر وحشت تخصص دارد و پشت مجموعه فیلم های «اره» و «کانجرینگ» هم بوده است.

 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک مهندس رباتیک که در یک کمپانی اسباب بازی سازی کار می کند عروسک انسان نمایی را طراحی می کند که قادر است آزادی عمل داشته باشد.

 

از بازیگران این فیلم می شود اشاره کرد به: «امی دونالد» بازیگر سریال (Sweet Tooth) صداپیشۀ مگان؛ «الیسون ویلیامز» بازیگر فیلم (Horizon Line 2020) در نقش «جما» و همچنین «رونی چنگ».

 

تهیه کنندگی این فیلم به عهده «جیسون بلام» و جیمز وان بوده است؛ «جرارد جانستون» فیلم را کارگردانی کرده است و نگارش فیلمنامه توسط «آکلا کوپر» انجام شده است. پخش این فیلم توسط کمپانی «یونیورسال پیکچرز» انجام خواهد شد.

 

«مارک کاچور»؛ «رایان تورک»؛ «مایکل کلیر»؛ «جادسون اسکات»؛ «آدام هندریکس» و «گرگ گیلریث» تهیه کنندگان اجرایی این فیلم بوده اند. مگان قرار است در تاریخ 13 ژانویه سال 2023 در سینما ها به نمایش در بیاید. می توانید تریلر این فیلم را در زیر این متن مشاهده کنید.

 

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • mohammadkhajeh
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    اسپویلش کردی که