کاربران گرامی در صورتی که در داخل کشور هستید به آدرس digimoviez50.top مراجعه نمایید. اشتراک های داخلی بر روی این آدرس غیر فعال میباشد.
- کیفیت : 1080p BluRay
- ژانر : اکشن , جنگی , درام , هیجان انگیز
- رده سنی : R
- کارگردان : Doug Liman
- محصول کشور : آمریکا
- نویسنده : Dwain Worrell
یک تک تیرانداز آمریکایی بهمراه هدف یابش درگیر موش و گربه بازی مرگباری با یک تک تیرانداز کُشنده عراقی می شوند…
1 بار نامزد دریافت جایزه
همراه با زیرنویس چسبیده
57 امتیاز منتقدین
4.36 از 22 امتیاز
نسخه زیرنویس چسبیده فارسی
برای دانلود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایتعضو شوید
1080p BluRay SoftSub
Encoder : DigiMoviez
1.36 GB
Mkv
برای دانلود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایتعضو شوید
720p BluRay HardSub
Encoder : DigiMoviez
782 MB
Mp4
برای دانلود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایتعضو شوید
480p BluRay HardSub
Encoder : DigiMoviez
441 MB
Mp4
دانلود و تماشای آنلاین تنها با IP ایران امکانپذیر است، لطفاً v.p.n خود را خاموش کنید ، همچنین با نرم افزار IDM در رایانه و ADM در موبایل اقدام به دانلود نمائید.
در صورتی که خارج از کشور زندگی میکنید ، اینجا کلیک کنید.
در صورتی که خارج از کشور زندگی میکنید ، اینجا کلیک کنید.
برای اطلاع از جدیدترین آدرس سایت ، به کانال تلگرام دیجی موویز بپیوندید.
برای عضویت در کانال اینجا را کلیک کنید
نظرات کاربـران
13
COMMENTS برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایتعضو شوید
مرتبسازی:
فراموشی رمز عبور
پس از درخواست شما,ایمیلی برای شما به منظور تغییر رمز عبور شما ارسال خواهد شد,لطفا inbox و پوشه اسپم خود را پس از درخواست بررسی کنید
عضویت در سایت
ورود به پنل کاربری




اگه فیلم های لوکیشن محدود علاقه دارین ببینین این فیلم تقریبا شباهت زیادی به فیلم mine 2016 و فیلم Warfare 2025 داره و این سبک فیلم ها طرفدار های خودش رو داره. من به دیدن فیلم هایی که تقلایی برای ادامه زندگی داره خوشم میاد و پیشنهاد میکنم مثل ابتدای فیلم the revenant ؛ اگه به این سبک فیلم ها علاقه دارین فیلم the outfit و فیلم Room که فیلم روانشناختی هست رو هم ببینین.
جان سینا الکی امد توی فیلم اول شتک شد.فیلمش ارزش نیم بار دیدن رو داره
بنظرم خوب بود ارزش یبار دیدن رو داره
یک فیلم بسیار بسیار مضخرف . اینترنت حروم نکنید . فیلم تک لوکیشنی و تک شخصیتی باید خیلی حرفه ای تر ازین حرفا باشه نه ایکه حوصله مخاطبو سر ببره . اگه این فیلمو دوست داری برو فیلم lock in تام هاردی رو ببین تا بدونی فیلم تک شخصیتی چیه . محتوای بسیار ضعیف و داغونی داشت نگاه نکنید .!
حتی اگه از بی فیلمی مردید اینو نبینید ، یه فیلمنامه مزخرف ، تک بازیگر ، تک لوکیشن ، بی محتوا ، دری وری وقت تلف کن به جرات یکی از بدترین فیلمایی بود که تو ۳۰ سال عمرم دیدم
مثل فیلمای اصغر فرهادی آخرش باز بود چرا
خیلی خوبه….Good Good
سلیقت تو حلقم ، این خوب بود ؟ چیزی فهمیدی از محتوای فیلم اصن ؟ یه فیلمه تک لوکیشن تک بازیگر بی داستان وسط بیابون خیلی خوبه ؟ :|||||||||
تک لوکیشن و تک بازیگر بودنش داستانش خیلی عجیب تموم شد😂
یکی ب من بگه اخرش چیشد
فیلم یخورده دیگه ادامه داشت کل ارتش امریکا رو میکشت
فیلم قشنگی بود…واقعا لذت برم
یک فیلمه که ما ایرونی جماعت نمی دونیم طرف متخاصم را بشناسیم هیچی از این فیلم که در حد خودش قابل تحسینه خوشتون نمیآد هیچی ولی فیلم زیباست