دانلود سریال Penny Dreadful با زیرنویس فارسی چسبیده
مشاهده تریلر
8.2/10126.9K Votes

دانلود سریال Penny Dreadful

73 Comments
4.7 از 30 امتیاز
وضعیت: تمام شده (3 فصل)

دانلود سریال Penny Dreadful با زیرنویس فارسی چسبیده

 

پنی دردفول (Penny Dreadful) یک سریال به سبک درام, فانتزی, ترسناک که در تاریخ ۲۸ آوریل ۲۰۱۴ اولین قسمت از فصل نخست آن در کشور های ایرلند, انگلستان, ایالات متحده آمریکا منتشر شده است . همچنین ستارگانی همچون جاش هارت نت ، تیموتی دالتون ، اوا گرین ، در این سریال به ایفای نقش میپردازند. بر اساس این سریال یک اسپین آف با عنوان «Penny Dreadful : City Of Angles» در سال ۲۰۲۰ ساخته شد.

 

پنی دردفول در واقع به روزنامه‌های وقایع الاتفاقیه و پالپ فیکشن می‌گفتند که قیمت هر کدام یک پنی(یا یک پول سیاه) بود و داخلشان حوادث خونین روز و قصه‌های ترسناک فولک و افسانه‌ی شهری‌طور را می‌نوشتند. مثلاً ماجراهای جک قاتل اگر همچین آدمی هرگز وجود خارجی داشته، احتمالاً صفحه‌ی اول پنی دردفول‌ها را به خود اختصاص می‌داده‌. یا شرلوک هولمز اگر آدمی واقعی بود، ماجراهایش در پنی دردفول به چاپ می‌رسیدند. ماجرای احتمال وجود گرگینه‌ای در وست‌هم یا خون‌آشامی که با کشتی از دریا عبور می‌کند و به لندن می‌رسد هم در نهایت راه خود را به صفحات پنی دردفول باز می‌کنند.

 

«دانلود سریال پنی دردفول با زیرنویس فارسی چسبیده»

پنی دردفول” در بین سریال های دو سال اخیر سریال مهمی است و نمی توان از کنارش به راحتی عبور کرد و نفس راحتی کشید باید به تماشا نشست و در جزییاتش دقت کرد. پنی دردفول هر فصلش کمتر از ذه اپیزود است که با تمام شدن هشت اپیزود فصل اول باید منتظر فصل های بعدی سریال بود و دید که کارگردان (جان کوگال) و عوامل سریال با این گردهمایی شخصیت های مشهور چه خواهند کرد و داستان سریال را به کدامین سمت خواهند برد.

نظرات کاربـران

73
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Sadaf__kb
    گزارش اسپویل
    (3 هفته پیش)

    توصیه می کنم اگه از این سبک فیلم ها خوشتون میاد حتما ببینید پشیمون نمیشید

  • mohammad_dl62
    گزارش اسپویل
    (1 ماه پیش)

    سلام دوستان،من خیلی سریال میبینم،این سریال واقعا عالی و بینظیره.پیشنهاد میکنم حتما ببینید واقعا خوبه و شمارو در خودش فرو میبره.

  • morteza_ed
    گزارش اسپویل
    (3 ماه پیش)

    عالی بود!

  • afafafaf
    گزارش اسپویل
    (4 ماه پیش)

    یکی از بهترین سریالهایی بود که دیدم ، پر از هیجان و معما . بازی اوا گرین عالی بود . چقدر مسلط ، روون و حرفه ای تو این سریال بازی کرد .دیدنشو صد در صد توصیه میکنم

  • morteza_ed
    گزارش اسپویل
    (4 ماه پیش)

    سریال خوبیه. دوست داشتم.