کاربران گرامی در صورتی که در داخل کشور هستید به آدرس digimoviez50.top مراجعه نمایید. اشتراک های داخلی بر روی این آدرس غیر فعال میباشد.

دانلود سریال Lady in the Lake با زیرنویس فارسی چسبیده
مشاهده تریلر
6/1010K Votes

دانلود سریال Lady in the Lake

38 Comments
3.67 از 21 امتیاز
وضعیت: تمام شده (1 فصل)

نظرات کاربـران

38
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
مرتب‌سازی:
  • safarasti
    گزارش اسپویل
    (1403/09/24)

    خیلی خوب بود

  • ardavan0968
    گزارش اسپویل
    (1403/09/16)

    نظر من: اصلا جذاب نبود پایانشم غافلگیری نداشت حین فیلم قابل حدس بود و به سختتی تمومش کردم

  • [email protected]
    گزارش اسپویل
    (1403/06/25)

    سریال خوبیه ..این امتیاز پایین کم لطفی در حقش بوده

  • mona1365
    (1403/06/12)
    این کامنت به دلیل اسپویل مخفی شده است
    نمایش دیدگاه

    سریال بدی نیست داستان خوب و ریتم مناسب و پایان جالبی دارد اگر فقط سکانسهای هذیانی طی دوران کما ناتالی پورتمن حذف می شدخیلی بهتر بود اون سکانسها بسیار حوصله سر بر و بی ربط بود . ولی در کل با توجه به واقعی بودن داستان دیدن این سریال اتلاف وقت نیست.

    • این کامنت به دلیل اسپویل مخفی شده است
      نمایش دیدگاه

      همه فهمیدیم ناتالی میره به کما

  • zahra_fsa
    گزارش اسپویل
    (1403/06/06)

    سریال جالبی بود. پایان خوب و غافل گیر کننده ای هم داشت

  • firoozde
    گزارش اسپویل
    (1403/06/05)

    سریال خاص و بسیار جالبیه. باید با حوصله ببینید.

  • Yeganeh
    گزارش اسپویل
    (1403/06/04)

    تا آخرش که ببینید به خوب بودن داستانش پی میبرین

  • Yeganeh
    گزارش اسپویل
    (1403/06/04)

    سریال نگاه خیلی جالبی داره و سلیقه خاصی میپسندنش چون سورئاله

  • Yeganeh
    گزارش اسپویل
    (1403/06/04)

    سریال نگاه خیلی جالبی داره و سلیقه خاصی میپسندنش چون سورئاله

  • WangYen
    گزارش اسپویل
    (1403/06/04)

    حقیقتا افتضاح. کل محتوا بیشتر دست و پا زدن سازنده‌هاش بود برای تبدیل کردن خورشت کرفس بود به کباب 😐

  • Razie77
    گزارش اسپویل
    (1403/06/03)

    کاش بعد یه قسمت نظر ندید. ب سریال فرصت بدید. ب نظرم ارزش دیدن داره

  • farzane.matin
    گزارش اسپویل
    (1403/06/02)

    به عنوان یک منتقد میتونم بگم جنبه های فمنیستی رو میخواست نشون بده اما به بدترین شکل نشان داد و اینکه دیدنش وقت هدر کردنه

  • jamal1030
    گزارش اسپویل
    (1403/06/02)

    حیف نت و وقت

  • coferix
    گزارش اسپویل
    (1403/05/30)

    چرت