کاربران گرامی در صورتی که در داخل کشور هستید به آدرس digimoviez49.top مراجعه نمایید. اشتراک های داخلی بر روی این آدرس غیر فعال میباشد.
- کیفیت : 1080p WEB-DL
- زمان : 22 دقیقه
- ژانر : اکشن , انیمیشن , جنایی , درام , ماجراجویی
- رده سنی : TV-MA
- شبکه : Fuji TV
- محصول کشور : ژاپن
- ستارگان : makoto furukawa,Toshiyuki Morikawa,yuma uchida
داستان جنگ بین یک رئیس مافیا بهنام دینو و یک رهبر جوان گروه خلافکاری که به دنبال رستگاری است.
همراه با زیرنویس چسبیده
4.36 از 11 امتیاز
وضعیت: تمام شده (1 فصل)
فصل : 1
24قسمت1080p WEB-DL SoftSub
Encoder : Erai-raws
350 MB
برای دانلود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایتعضو شوید
فصل : 1
24قسمت720p WEB-DL SoftSub
Encoder : Erai-raws
200 MB
برای دانلود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایتعضو شوید
دانلود و تماشای آنلاین تنها با IP ایران امکانپذیر است، لطفاً v.p.n خود را خاموش کنید ، همچنین با نرم افزار IDM در رایانه و ADM در موبایل اقدام به دانلود نمائید.
در صورتی که خارج از کشور زندگی میکنید ، اینجا کلیک کنید.
در صورتی که خارج از کشور زندگی میکنید ، اینجا کلیک کنید.
برای اطلاع از جدیدترین آدرس سایت ، به کانال تلگرام دیجی موویز بپیوندید.
برای عضویت در کانال اینجا را کلیک کنید
نظرات کاربـران
11
COMMENTS برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایتعضو شوید
مرتبسازی:
فراموشی رمز عبور
پس از درخواست شما,ایمیلی برای شما به منظور تغییر رمز عبور شما ارسال خواهد شد,لطفا inbox و پوشه اسپم خود را پس از درخواست بررسی کنید
عضویت در سایت
ورود به پنل کاربری




اصاا خوشم نمیومد
هیچوقت این انیمه رو نبینین به ما هم گفتن نکن گفتیم میکنم الآنم پشیمونم خدایی فقط افسردگیه
من هروقت حتی برای لحظه ای به این انیمه فکر میکنم یا جایی اسمشو میشنوم بغض میکنم و گریم میگیره انقدر برای من درآور وسنگین بود ،مخصوصا کودکی اش که هیچوقت دلم نیومد تا آخر ببینمش اگه روحیه شکننده ای دارین به هیچ عنوان نگاهش نکنید.اثر قوی وماندگار ولی پر از غم
صدای انیمه پخش نمیشه واسه من میزنه فرمت نامعتبر.با mx پلیر باز میکنم فیلمو!!
اگه براتون اسپویل شده نبینید ولی در کل ارزش دیدن داره هرچند خیلی ازش تعریف شده و در اون حد نبود ولی واقعا قشنگ بود و اگه ویژگی های خودتون رو تو کرکتر ها ببینید و بتونید همذات پنداری کنید حتی براتون چندین برابر قشنگ تر میشه. قسمت آخرش واقعا شاهکار بود
به محضی که تمومش کردم یک روز بعد دوباره از اول نگاهش کردم تا غم این انیمه کمرنگ بشه واسم. فوق العاده است برام چقدر شخصیت پردازی عالیه و چقدر دوستش داشتم
از زیبا ترین انیمه هایی که تا به حال دیدم.. این انیمه همیشه در قلب من جا داره…
این انیمه جذاب بود. هم شخصیت پردازیش و هم وایتش و اکشنش وقعا اوقات خوبی رو داشتم با اینکه خود داستان یه جاهایی تلخ بود و هپی اندینگ نداشت ولی قشنگ بود. تو این سبک انیمه خوش ساخت میشناسید بهم معرفی کنید؟
کاش مثل مانگا تموم نمیشد و اش زنده میموند ، درواقع اش و ایجی پارتنر هم بودن و لی خوب زمان ساخت این انیمه مجوز bl بودن انیمه وجود نداشت که رابطه این دوتارو به تصویر بکشه ، ولی خوب خیلی انیمه جذابیه ، اونقدر ازش خوشم اومده که یه تابلو نقاشی هم ازش سفارش دادم ، واقعا اگه به ژانر یائویی علاقه دارید حتما ببینید ولی خوب اخرش بد تموم میشه
واقعاً توی سبکش خودش خیلی خوبه ارزش دیدن داره دو قسمت نگا کن خودت جذبش میشی
مرسیییی که گذاشتینش