7
2602
0
1 سال پیش
تریلر رسمی فصل دوم سریال Yellowjackets منتشر شد: بیش از یک سال پیش بود که فصل اول سریال ژاکت...

تریلر رسمی فصل دوم سریال Yellowjackets منتشر شد: بیش از یک سال پیش بود که فصل اول سریال ژاکت زردها (Yellowjackets) به پایان رسید و مخاطبین در تمام طول این مدت مشتاق بودند تا ببینند در ادامه این سریال قرار است چه اتفاقی رخ بدهد و خبر خوب برای طرفداران سریال این است که بلاخره تریلر رسمی این فصل منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

این سریال داستان یک گروه دختر با استعداد را روایت می کند که از یک حادثه هوایی که در دل بیابان های انتاریو اتفاق افتاده است جان سالم به در برده اند؛ اما آیا این از خوش شانسی آن هاست یا بد شانسی؟

 

در این تریلر نگاهی عمیق تر به زمستان سال ۱۹۹۶ می اندازیم که در پایان فصل اول جکی در آن تا سر حد مرگ یخ زد و همچنین اطلاعات جالبی در مورد ون و تولی در زمان حال به مخاطبین داده می شود.

 

پیش از این سازندگان این سریال اعلام کرده بودند که فصل دوم، به شدت تاریک تر و ترسناک تر از فصل اول سریال خواهد بود که این تریلر این خبر را تایید می کند

 

از بازیگرانی که در این مجموعه ایفای نقش می کنند می توان اشاره کرد به «ملانی لینسکی»، «تاونی سایپرس»، «کریستینا ریچی» و «جولیت لوئیس». همچنین این شبکه اعلام کرده است که در این فصل «لورن آمبروز» و «سیمون کسل» به تیم بازیگری این سریال اضافه شده اند.

 

فصل دوم این سریال در تاریخ ۲۴ مارس سال ۲۰۲۳ پخش خودش را از شوتایم آغاز می کند.

 

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید