8
4225
0
3 ماه پیش
برد پیت و جرج کلونی پس از 16 سال بار دیگر در یک فیلم اکشن کمدی به نام “Wolfs”...

برد پیت و جرج کلونی پس از 16 سال بار دیگر در یک فیلم اکشن کمدی به نام “Wolfs” با هم همبازی شدند.

 

در فیلم اکشن جدید به کارگردانی جان واتس قرار است برد پیت و جرج کلونی در نقش دو کار چاق‌کن ظاهر شوند که همیشه تنها کار میکنند. این دو برای رسیدگی به یک کار اقدام میکنند و مجبور میشوند با همدیگر کار کنند. این فیلم اکشن کمدی قرار است در تاریخ 20 سپتامبر (30 شهریور) در سینماها اکران شود.

 

جرج کلونی دستکش بر دست میکند و آماده‌ی سر پوش گذاشتن روی یک قتل میشود و به زنی که مرتکب قتل شده اطمینان میدهد که کسی جز او نمیتواند از پس این کار بر بیاید. لحظاتی بعد، برد پیت دستکش بر دست و با لباس‌های مشابه او وارد میشود.

 

به جز برد پیت و جرج کلونی بازیگرانی چون آستین آبرامز، ایمی رایان و پورنا جاگاناتان در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت.

 

برد پیت و جرج کلونی به خاطر نقش داشتن استدیوهای فیلمسازیشان (استدیوی Plan B Productions و Smokehouse Pictures) عنوان تهیه کننده‌ی فیلم را هم خواهند داشت. سومین استدیوی حاضر در فیلم استدیوی اپل خواهد بود که مزایده‌ی حق پخش فیلم را در حضور استدیوهای سونی، لاینز گیت و نتفلیکس برنده شد. استدیوی سونی پیکچرز هم توزیع فیلم را بر عهده خواهد داشت.

 

فیلم “Wolfs” یک تجدید دیدار برای برد پیت و جرج کلونی خواهد بود. این دو بازیگر در سه فیلم از سری فیلم‌های “یازده یار اوشن” با هم همبازی بودند و آخرین بار در سال 2008 و در فیلم “بخوان و بسوزان” با هم در یک فیلم حضور داشتند.

 

مهم ترین فیلم‌هایی که جان واتس کارگردانی کرده است فیلم‌های مرد عنکبوتی دنیای مارول شامل “بازگشت به خانه” ، “دور از خانه” و “راهی به خانه نیست” بودند که هر سه فروش بسیار خوبی در باکس آفیس داشتند.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید