12
5050
0
2 سال پیش
همیشه آرزو ها در دنیای دیزنی جایگاه ویژه‌ ای داشته اند و همیشه کمپانی بزرگ دیزنی آرزو های زیادی...

همیشه آرزو ها در دنیای دیزنی جایگاه ویژه‌ ای داشته اند و همیشه کمپانی بزرگ دیزنی آرزو های زیادی را برآورده کرده است. و حالا روز جمعه دیزنی فاش کرد که انیمیشن بعدی اش «آرزو» نام دارد. «جنیفر لی» و «کریس باک» کارگردانان انیمیشن یخ‌زده (Frozen 2013) با هم درحال نوشتن فیلمنامه این انیمیشن هستند. در بسیاری از آثار دیزنی دیده ایم که شخصیت ها آرزو هایشان را به یک ستاره گفته اند و اکثراً برآورده شده اند؛ حالا این انیمیشن داستان این ستاره و بوجود آمدنـش را روایت خواهد کرد.

 

«آریانا دبوز» که برای فیلم (West Side Story 2021) موفق به دریافت جایزه اسکار شده است صداپیشگی این انیمیشن را انجام خواهد داد. این انیمیشن با ترکیب دو تکنیک ابرنگ و تصاویر کامپیوتری ساخته می شود و در سال 2023 به مناسبت صد سالگی دیزنی اکران خواهد شد.

 

قهرمان انیمیشن آرزو «آشا» نام دارد که آریانا دبوز صداپیشگی آن را انجام خواهد داد. آشا یک دختر 17 ساله است که سیاهی ای را در پادشاهی ای که در آن زندگی می کند می بیند که بجز او کس دیگری آن را نمی بیند به همین دلیل درست موقعی که ناامیدی بر همه چی چیره شده است او از ستاره ها یک درخواست می کند؛ و در جواب یک ستاره واقعی از آسمان می افتد تا به آشا در این ماجراجویی کمک کند.

 

این انیمیشن به سبک موزیکال خواهد بود و «کریس باک» و «فاون ویراسانتورن» مشترکاً کارگردانی اش را انجام خواهند داد. تهیه کنندگی این انیمیشن به عهده «پیتر دل وچو» و «خوان پابلو ریس» است و ترانه های فیلم توسط «جولیا مایکلز» خوانده می شوند.

 

همچنین «آلن تودیک» بازیگر فیلم (Trumbo 2015) صداپیشگی یک بز را در این انیمیشن انجام خواهد داد. آرزو شصت و دومین فیلم «استودیو انیمیشن والت دیزنی» خواهد بود. همچنین تصویری که در بالای این پست مشاهده می کنید اولین تصویری است که دیزنی از این انیمیشن منتشر کرده است.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید