21
5377
0
2 ماه پیش
استدیوی A24 اولین تریلر از فیلم رمانتیک کمدی “We Live in Time” با بازی اندرو گارفیلد و فلورنس پیو...

استدیوی A24 اولین تریلر از فیلم رمانتیک کمدی “We Live in Time” با بازی اندرو گارفیلد و فلورنس پیو به کارگردانی جان کراولی را منتشر کرد.

 

فیلم “We Live in Time” داستان آلمات (با بازی فلورنس پیو) که یک سرآشپز است و توبیاس (با بازی اندرو گارفیلد) که پس از سال‌ها زندگی زناشویی به تازگی طلاق گرفته است را دنبال میکند و این دو عاشق یکدیگر میشوند.

 

خلاصه داستان رسمی فیلم را اینگونه توصیف کرده است: آلمات (با بازی فلورنس پیو) و توبیاس (با بازی اندرو گارفیلد) به شکل غیرمنتظره‌ای با هم آشنا میشوند زندگیشان تغییر میکند. داستان عاشق شدن، ساختن خانه، تشکیل خانواده‌ی این دو نمایش داده میشود تا اینکه یک حقیقت تلخ زندگیشان را زیر و رو میکند. زمانی که وارد مسیری میشوند که زمان محدودی برایشان مانده است، یاد میگیرند  قدر لحظات پر فراز و نشیبی که باعث آغاز داستان عاشقانه‌شان شد را بدانند. جان کراولی قرار است یک فیلم عاشقانه‌ی عمیق را به نمایش در بیاورد.

 

در تریلر هم رابطه‌ی ده ساله‌ی آلمات و توبیاس نمایش داده میشود، از زمانی که آلمات با ماشین توبیاس را زیر گرفت تا زمانی که نحوه‌ی آشناییشان را برای دخترشان تعریف میکنند.

 

پس از اینکه در مراسم اسکار 2023 فلورنس پیو و اندرو گارفیلد با همدیگر جایزه‌ی بهترین فیلمنامه را اهدا کردند، مشخص شد که این دو قرار است در یک فیلم عاشقانه همبازی شوند.

 

بندیکت کامبربچ به همراه لیا کلارک، آدام اکلند و گای هیلی تهیه کننده‌ی اجرایی فیلم برای شرکت SunnyMarch هستند. همچنین ران هلپرن و جو نفتالین تهیه کننده‌ی فیلم برای شرکت StudioCanal هستند.

 

فیلم “We Live in Time” در مراسم کن 2023 از شرکت StudioCanal به استدیوی A24 برای پش در ایالات متحده فروخته شد.

 

“We Live in Time” قرار است در تاریخ 11 اکتبر (20 مهر) در سینماهای آمریکا به صورت محدود پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید