4
2759
1
1 هفته پیش
شبکه‌ی نتفلیکس تریلر فصل سوم و پایانی “Vikings: Valhalla” را منتشر کرد.   این سریال اسپین آف سریال “Vikings”...

شبکه‌ی نتفلیکس تریلر فصل سوم و پایانی “Vikings: Valhalla” را منتشر کرد.

 

این سریال اسپین آف سریال “Vikings” ساخته‌ی مایکل هرست از استدیوی MGM است. سریال “Vikings” به مدت شش فصل از شبکه‌ی History Channel پخش شد و طرفداران بسیاری را در سراسر جهان پیدا کرد. همین باعث شد تا نتفلیک سفارش ساخت اپین آفی از این سریال را بدهد.

 

فصل سوم هفت سال پس از اتفاقات پایانی فصل سوم رخ میدهد. فریدیس حالا رهبر بی چون و چرای کافران جومزبورگ است و لیف و هرالد در قسطنطنیه به افتخار رسیده‌اند. ولی چالش‌های بزرگتری در پیش است تا هر کدام به سرنوشت نهاییشان دست پیدا کنند.

 

به غیر از سم کورلت، فریدا گوستاوسون و هرالد سیگوردسون، بازیگران اصلی دیگر سریال هم برای فصل سوم بر خواهند گشت. بازیگرانی مانند لورا برلین (امای نورمندی)، دیوید اوکس (گادوین)، بردلی فریگرد (شاه کانوته). بازیگران مهمانی نیز همچون پولیانا مک اینتاش (ملکه الفگیفو)، سورن پیلمارک (سوین فروک بیرد)، سوفیا لبدوا (الینا) و اریک دِ رد (گوران ویسنییچ) در فصل سوم حضور خواهند داشت. همچنین فلورین مونتنو که نقش ریزر فیست را در فیلم “Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings” بازی کرد هم به فصل سوم این درام تاریخی پیوسته است و نقش مانیاکاس را بازی میکند.

 

“Vikings: Valhalla” توسط استدیوی MGM تهیه شده است و جب استوارت، مورگان او سالیوان، مایکل هرست، شیلا هاکین، استیو استارک، جیمز فلین، جان وبر، شری مارش، آلن گسمر و پال بوکیری تهیه کنندگان اجرایی این سریال هستند.

 

فصل سوم “Vikings: Valhalla” قرار است در تاریخ ۱۱ جولای (۲۱ تیر) از آمازون پرایم پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر فصل سوم این سریال را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

 

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • silver001
    گزارش اسپویل
    (1 هفته پیش)

    شماره یکه لیست سریالایی ک دیدم،واکینگا و والهالا