3
1711
0
2 روز پیش
اولین تریلر از فیلم ترسناک “V/H/S/Beyond” قسمت جدید از سری فیلم‌های “V/H/S” منتشر شد.   جدیدترین قسمت از سری...

اولین تریلر از فیلم ترسناک “V/H/S/Beyond” قسمت جدید از سری فیلم‌های “V/H/S” منتشر شد.

 

جدیدترین قسمت از سری فیلم‌های “V/H/S” از استدیوی Shudder با نام “V/H/S/Beyond” قرار است از سرویس استریم این استدیو در ماهی که جشن هالووین برگزار میشود پخش شود. این مجموعه فیلم‌ها به صحنه‌های سراسر خشن و ترسناک و واقع گرایانه‌اشان معروف هستند.

 

کیت سیگل بازیگر سریال “The Fall of The House Of Usher” قرار است اولین تجربه‌ی کارگردانیش را با کارگردانی بخش “Stowaway” در این فیلم شروع کند. مایک فلاناگن که همسر کیت سیگل است نویسنده‌ی این بخش از فیلم است. جاستین و کریستین لانگ بخش “Fur Babies” را نوشته و کارگردانی کرده‌اند. جاستین مارتینز بخش “Live and Let Dive” را با نویسندگی بن ترنر کارگردانی کرده است. جردن داونی کارگردانی بخش “Stork” را با نویسندگی خودش و کوین استوارت بر عهده داشته است و بخش “Dream Girl” نیز توسط ویرات پال و اوان دیکسون نوشته و توسط ویرات پال کارگردانی شده است. یک بخش ویژه نیز به نام “Cursed Films” به کارگردانی جی چیل در فیلم وجود دارد.

 

تهیه کنندگان “V/H/S/Beyond” جاش گلدبلوم، جیمز هریس، مایکل شرایبر و برد میسکا هستند و تهیه کننده‌ی اجرایی فیلم آدام بورستین است.

 

مجموعه فیلم‌های آنتولوژی “V/H/S” توسط استدیوی Bloody Disgusting و برد میسکا در سال 2012 آغاز شد و پنج قسمت دیگر به نام‌های “V/H/S/2” و “V/H/S: Viral” و “V/H/S/94” و “V/H/S/99” و “V/H/S/85” ساخته شد. همچنین دو اسپین آف به نام‌های “Siren” در سال 2016 و “Kids vs. Aliens” در سال 2022 از دنیای “V/H/S” ساخته شده است.

 

قسمت قبلی مجموعه فیلم‌های “V/H/S” سال قبل با نام “V/H/S/85” پخش شد و پر بیننده‌ترین فیلم اختصاصی در استریم Shudder و AMC+ در سال 2023 شد.

 

“V/H/S/Beyond” قرار است در تاریخ 4 اکتبر (12 مهر) از سرویس استریم Shudder پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید