11
5908
0
1 سال پیش
فروش ۱۳۹ میلیون دلاری قسمت ششـم مجموعه فیلم‌های Scream در سومین آخر هفته: همانطور که می دانید فیلم جیغ...

فروش ۱۳۹ میلیون دلاری قسمت ششـم مجموعه فیلم‌های Scream در سومین آخر هفته: همانطور که می دانید فیلم جیغ شش (Scream VI 2023) به مدت سه هفته اکران خودش را آغاز کرده است و در این مدت توانسته است در باکس آفیس موفق باشد، این فیلم موفق شده است تا در سومین آخر هفته اکرانـش در باکس آفیس جهانی فروش ۱۳۹ میلیون دلاری داشته باشد، با دیجی موویز همراه باشید.

 

در این فیلم بازماندگان گوست‌فیس را می بینیم که وودزبورو را پشت سر گذاشته اند و فصل جدیدی از زندگیشـان را در نیویورک سیتی آغاز کرده اند.

 

هر چند که این فیلم تا این لحظه فروش قابل قبولی داشته است اما هنوز نوانسته است رکورد قسمت اول این مجموعه فیلم را بشکند، این فیلم به نام جیغ (Scream 1996) توانست در مدت اکرانـش فروش جهانی ۱۷۳ میلیون دلاری داشته باشد و باید منتظر بمانیم تا ببینیم که آیا این قسمت می تواند این رکورد را بشکند یا خیر.

 

از مجموعه بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به: «کورتنی کاکس»، «ملیسا باررا»، «جنا اورتگا»، «هیدن پنیتیر»، «میسون گودینگ»، «درموت مالرونی»، «سامارا ویوینگ»، «لیانا لیبراتو»، «جاش سگارا»، و «هنری چرنی».

 

سازندگان این فیلم پیش از اکران اعلام کرده بودند که این قسمت بسیار از قسمت های پیشین ترسناک تر خواهد بود.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید