22
18527
0
1 سال پیش
سریال Tulsa King برای فصل دوم تمدید شد: در این سال میلادی یعنی ۲۰۲۲ که نزدیک به پایان آن...

سریال Tulsa King برای فصل دوم تمدید شد: در این سال میلادی یعنی ۲۰۲۲ که نزدیک به پایان آن هستیم، سریال های تلویزیونی فوق العاده ای منتشر شدند؛ برای مثال پیش درآمد سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) یعنی خاندان اژدها (House of the Dragon) و یا ارباب حقله‌ها: حلقه‌های قدرت (The Lord of the Rings: The Rings of Power)؛ اما یک سریال است که با وجود تمام این سریال های فوق العاده توانسته در بالاترین رتبه قرار بگیرد و لقب بهترین سریال سال را به خودش اختصاص بدهد.

 

اما نام این سریال چیست؟ سریال پادشاه تالسا (Tulsa King) که اولین تجربه تلویزیونی «سیلوستر استالونه» بزرگ نیز می باشد. پس با این توصیفات فکر نمی کنیم تعجب کنید اگر بگوییم که این سریال برای دومین فصلـش تمدید شده است.

 

این سریال داستان دوایت ژنرال مانفردی را روایت می کند که یک گانگستر نیویورکی است و به تازگی بعد از ۲۵ سال از زندان آزاد شده است و بعد از آزادی رئیسـش او را به شهر تالسا در ایالت اکلاهما می فرستد تا یک تشکیلات جنایتکار در آنجا دایر کند. ژنرال که کسی را در آن منطقه نمی شناسد دنبال افرادی است تا به او برای دایر کردن این امپراتوری کمک کنند.

 

«تانیا جایلز» مدیر کل شبکه پارامونت درمورد این سریال گفته است: “ترکیب بی نظیره سیلوستر استالونه با کمدی تاریک «تیلور شریدان» در ژانر محبوب مافیا، باعث شده که ما این موفق را بدست بیاوریم.”

 

فصل اول این سریال در خال حاضر درحال پخش است.

 

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید