5
1732
0
1 ماه پیش
شبکه‌ی پارامونت+ تریلر رسمی فصل دوم سریال “Tulsa King” را منتشر کرد. سیلوستر استالونه برمیگردد تا از قلمروی مجرمانه‌اش...

شبکه‌ی پارامونت+ تریلر رسمی فصل دوم سریال “Tulsa King” را منتشر کرد. سیلوستر استالونه برمیگردد تا از قلمروی مجرمانه‌اش دفاع کند.

 

خلاصه داستان رسمی فصل دوم در فصل دوم “Tulsa King” به این شرح است: دوایت با بازی سیلوستر استالونه با گروهش تلاش میکند تا تهدیدات از طرف مافیای کانزاس سیتی و یکی از تاجران قدرتمند محلی را خنثی کند. دوایت سعی میکند خانواده و گروهش را در امان نگه دارد و همزمان از اهدافش نیز دور نشود. همچنین او هنوز در نیویورک نیز کارهای ناتمامی دارد.

 

سریال “Tulsa King” توسط تیلور شریدان ساخته شده است که ساخت سریال محبوبی مانند “Yellowstone” را نیز در کارنامه دارد. تهیه کنندگان اجرایی سریال به جز تیلور شریدان، ترنس وینر، کریگ زیسک، دیوید سی گلسر، ران برکل، باب یاری، دیوید هاتکین، سیلوستر استالونه، بریدن افتر گود و کیث کاکس میباشند. استدیوی پارامونت گلوبال نیز وظیفه‌ی پخش و توزیع سریال را بر عهده دارد.

 

به غیر از سیلوستر استالونه بازیگران دیگری مانند مارتین استار، جی ویل، مکس کاسلا، وینسنت پیاتزا، تاتیانا زاپاردینو، آنابلا سیورا، نیل مک دونو، فرانک گریلو، دومنیک لومباردوتزی، آندریا سوج، گرت هد لاند و دینا دلینی نیز در این سریال حضور دارند.

 

در زمان فیلمبرداری فصل دوم “Tulsa King” در شهر آتلانتا، سیلوستر استالونه متهم شد که فضای پشت صحنه سریال را به یک “فضای سمّی” تبدیل میکند. گفته میشد سیلوستر استالونه نظرات ناخوشایندی در مورد بازیگران سیاه لشکر میدهد و کارهای ناخوشایند دیگری نیز انجام میدهد. گفته میشد به همین دلایل بازیگردان سریال رز لاک سریال را ترک کرد. وکیل سیلوستر استالون نظری در مورد این اتهامات ارائه نکرد. استدیوی پارامونت+ اعلام کرد از این اتهامات باخبر است.

 

فصل دوم “Tulsa King” قرار است در تاریخ 15 سپتامبر (24 شهریور) از شبکه‌ی پارامونت+ پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر جدید فصل دوم این سریال را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید