0
377
0
-51 ثانیه قبل
این هفته در باکس آفیس اپتیموس پرایم و مگاتران مبارزه را شروع کردند اما نتوانستند حریف موجودی به نام...

این هفته در باکس آفیس اپتیموس پرایم و مگاتران مبارزه را شروع کردند اما نتوانستند حریف موجودی به نام بیتل جوس شوند.

 

پس از یک رقابت بسیار نزدیک در باکس آفیس فیلم “Beetlejuice Beetlejuice” توانست بر انیمیشن “Transformers One”  غلبه کند و برای سومین هفته‌ی متوالی در صدر جدول باکس آفیس باقی بماند. این فیلم از استدیوی برادران وارنر رقم خوب 26 میلیون دلار دیگر را به مجموع فروشش اضافه کرد و در مجموع فروش داخلی به 225 میلیون دلار و در باکس آفیس جهانی به رقم 329.7 میلیون دلار رسید.

 

“Transformers One” نیز این هفته اکرانش را آغاز کرد اما با رقم 25 میلیون دلار نتوانست انتظارات را بر آورده کند و شروع ضعیفی را برای استدیوهای پارامونت و هزبرو رقم زد. این انیمیشن بودجه‌ی 75 میلیون دلاری داشته است و هدفش برای فروش در هفته‌ی اول 30 ال 40 میلیون دلار بود. این انیمیشن در سطح جهانی فقط 14 میلیون دلار فروخت و در مجموع به رقم 39 میلیون دلار رسید. کریس همسورث، برایان تایری هنری و اسکارلت جوهانسون صداگذاران “Transformers One” هستند و این اولین انیمشین از دنیای ترنسفورمرز پس از سال 1986 است.

“Transformers One” توسط جاش کولی (کارگردان انیمیشن “Toy Story 4”) کارگردانی شده است و در مورد سرگذشت اتوبات‌ها و اپتیموس پرایم و مگاتران است. این انیمیشن نقدها و نظرات مثبتی دریافت کرده است و ممکن است در هفته‌های آینده افتتاحیه‌ی نه چندان خوبش را جبران کند. البته “The Wild Robot” نیز در تاریخ 27 سپتامبر به سینماها خواهد آمد و ممکن است رقیب قدری برای “Transformers One” در باکس آفیس باشد.

 

فیلم “Never Let Go” از استدیوی لاینزگیت نیز این هفته اکران شد و این فیلم با بودجه‌ی 20 میلیونی رقم ناامیدکننده‌ی 4.5 میلیون دلار را به ثبت رساند و در رده‌ی چهارم قرار گرفت. این فیلم ترسناک با بازی هالی بری جدیدترین فیلم استدیوی لاینزگیت است که با فروش ضعیف و تک رقمی کارش را آغاز کرد. هفته‌ی قبل نیز فیلم “The Killer’s Game” از این استدیو با 2.6 میلیون دلار کارش را آغاز کرد. بازسازی فیلم “The Crow” با شروع 4.6 میلیونی و “1992” با شروع 1.6 میلیونی و “Borderlands” با شروع 8.6 میلیونی نیز از فروش‌های ضعیف و اخیر استدیوی لاینزگیت است.

 

فیلم “The Substance” نیز با بازی دمی مور کارش را با فروش 3.1 میلیون دلار و رده‌ی ششم باکس آفیس آغاز کرد. این فیلم ترسناک ابتدا در جشنواره‌ی کن اکران شده بود و نقدهای بسیار مثبتی برای بازی دمی مور به دست آمد.

 

فیلم “Speak No Evil” از استدیوی یونیورسال و بلام‌هاوس که بازسازی فیلم دانمارکی به همین نام است با فروش 5.9 میلیونی در این هفته در رده‌ی سوم باکس آفیس قرار گرفت. این فیلم با بازی جیمز مک‌اوی و مکنزی دیویس در مجموع در آمریکای شمالی 21.45 میلیون و در سطح جهانی 42 میلیون فروش داشته است.

 

فیلم “Deadpool & Wolverine” همچنان جزو پنج فیلم برتر باکس آفیس جا خوش کرده است و در نهمین هفته‌ی اکرانش 3.8 میلیون دلار دیگر نیز فروخت. این فیلم با رده‌ی بزرگسال با هنرنمایی رایان رینولدز و هیو جکمن به رقم فوق‌العاده‌ی 627 میلیون در باکس آفیس داخلی و 1 میلیارد و 317 میلیون دلار در مجموع جهانی دست یافت. “Deadpool & Wolverine” پرفروش‌ترین فیلم تاریخ با رده‌ی بزرگسال به شمار میرود.

 

ماه آینده فیلم‌هایی نظیر “Folie À Deux” و “Saturday Night” و “Anora” به پرده‌ی سینماها خواهند رفت و انتظار میرود برنده‌ی رقابت باکس آفیس ماه اکتبر از بین این فیلم‌ها باشد.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید