17
8769
7
9 ماه پیش
تام کروز به تازگی در مصاحبه‌ای اعلام کرده است تصمیم دارد تا سن ۸۰ سالگی در سری فیلم‌های ماموریت...

تام کروز به تازگی در مصاحبه‌ای اعلام کرده است تصمیم دارد تا سن ۸۰ سالگی در سری فیلم‌های ماموریت غیرممکن ( Mission: Impossible) بازی کند، درست همانند هریسون فورد در سری فیلم‌های ایندیانا جونز (Indiana Jones) . در ادامه برای خواندن کامل این خبر همراه با دیجی موویز باشید.

 

هریسون فورد به تازگی در پنجمین فیلم از سری فیلم‌های ایندیانا جونز بازی کرده، اون هم در حالی که فقط چند هفته از تولد ۸۱ سالگی این بازیگر می‌گذشته. به همین دلیل تام کروز هم اعلام کرده که امیدوار است بتواند همانند هریسون تا سن ۸۰ سالگی در سری فیلم‌های ماموریت غیر ممکن ایفای نقش کند. جالب است بدانید که تام کروز در ۱۲ تیر ماه امسال وارد سن ۶۱ سالگی شده است، هرچند باورش برای خیلی‌ها سخت و غیر ممکن است! تام در ادامه‌ی صحبت‌های خود گفته است که هریسون بسیار فوق العاده است و من فقط بیست سال فرصت دارم تا بتوانم شبیه او شوم.

 

هرچند فورد در سن ۸۱ سالگی خود به بازی در فیلم‌های ایندیانا جونز پایان داده، اما او هنوز تصمیم به کنارگیری از دنیای بازیگری نکرده است. او گفته است: «اگر کاری برای بازی نداشته باشم آن موقع دیگر بازیگری نمیکنم ولی خب من عاشق بازیگری هستم. من دلم می‌خواهد آدم مفیدی باشم».

 

تام کروز اعتراف کرده است هنوز نتوانسته به دیدن فیلم‌های باربی و یا اوپنهایمر برود، ولی قصد دارد در آخرین هفته‌ی افتتاحیه این فیلم‌ها، حتما آنها را تماشا کند. او گفت: «من از بچگی با فیلم دیدن در سینما بزرگ شده‌ام و از اینکار لذت می‌برم و رفتن به سینما برای ادامه‌ی این صنعت بسیار مهم است». او افزود: «من هنوز که هنوزه به سینما میروم». تام گفته من در روز جمعه ابتدا برای دیدن اوپنهایمر و در روز شنبه برای دیدن فیلم باربی به سینما میروم.

 

قسمت جدید فیلم ماموریت غیر ممکن در تاریخ ۲۱ تیر ماه به اکران در خواهد آمد. منتظر این فیلم فوق العاده جذاب و اکشن باشید.

نظرات کاربـران

7
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Pouya87
    گزارش اسپویل
    (9 ماه پیش)

    واله تا چند سال دیگه هم که دانشمندان روند پیری رو معکوس میکنند و حاجی تا دویست سالگی تا قسمت بیست-بیست و پنج هم میده بیرون.

  • Navashi
    گزارش اسپویل
    (9 ماه پیش)

    خیلی هم خوب ولی یه سوال مگه تامی نگفت ماموریت ۷ و ۸ آخریش هست ولی الان چطور

  • Javad4018
    گزارش اسپویل
    (9 ماه پیش)

    دی کاپریو ، برد پیت ، کریستین بیل ، تام کروز ، متیو مک کانهی ، جانی دپ ، تام هاردی اینا آخرین نسل طلایی بازیگری هستن … امیدوارم حداقل تا ۱۰ سال دیگه هنرنمایی کنن برامون 💔

    • Navashi
      گزارش اسپویل
      (9 ماه پیش)

      استاد جکی رو چی دنیایی داشت برای خودش🥺😢🥀

    • just watcher
      گزارش اسپویل
      (9 ماه پیش)

      واقعا همینطوره! از وقتی که این چپ های افراطی افتادن به جون سینما یک مشت تازه به دوران رسیده فرصت طلب و بله قربان گو و نچسب شدن بازیگر!! ‌و کارگردان هایی گه توی ای ده پونزده سال اخیر مطرح شدن فقط به فکر پول و جذب مخاطب و فرانچایز سازی هستن و محتوا و داستان کلا دیگه مهم نیست! دیگه کمتر گارگردانی از روی علاقه و عشق به سینما فیلم میسازه! آخه فروشگاه اینترنتی و کمپانی کامپیوتر سازی رو چه به فیلسازی؟ نت فیلیکس هم هیچی!

    • Abolfazl198118
      گزارش اسپویل
      (9 ماه پیش)

      کلین مورفی

  • Holy moly wow
    گزارش اسپویل
    (9 ماه پیش)

    چجوری الان ۶۰ سالشه💀 امکان نداره💀