5
1582
0
2 روز پیش
سرویس نتفلیکس اولین تریلر از فیلم اکشن و کمدی “The Union” با بازی مارک والبرگ و هالی بری را...

سرویس نتفلیکس اولین تریلر از فیلم اکشن و کمدی “The Union” با بازی مارک والبرگ و هالی بری را منتشر کرد.

 

این فیلم داستان رکسان (با بازی هالی بری) را دنبال میکند که در یک بار دوست پسر سابقش مایک (با بازی مارک والبرگ) را می‌بیند و او را مجذوب خودش میکند. ولی در ادامه مایک را بیهوش میکند و او را با خود از نیو جرسی به لندن میبرد. پس از اینکه لیستی شامل هویت تمام جاسوس‌های ایالات متحده دزدیده میشود، چون کسی مایک را نمیشناسد، رکسان او را استخدام میکند تا لیست را پس بگیرد. زمانی که مایک از رکسان و رئیسش (جی کی سیمونز) میپرسد آن‌ها برای اف‌بی‌آی کار میکنند، رکسان در جواب میگوید: “ما برای یونیون کار میکنیم”.

 

مایک توسط عشق دوران دبیرستانش تعلیم داده میشود و خیلی زود یاد میگیرد با وجود اینکه در سراسر اروپا تحت تعقیب میگیرد بالای ساختمان‌های لندن بدود و به اهداف تیراندازی کند و از لیست محافظت کند. شخصیت مایک یک کارگر ساختمانی اهل نیوجرسی است و مارک والبرگ این شخصیت را (جیمز باندِ قشر کارگران) توصیف کرده است.

 

فیلم “The Union” توسط جولیان فارینو کارگردانی شده است و جو بارتون و دیوید گوگنهایم نویسندگی آن را بر عهده داشته‌اند. علاوه بر مارک والبرگ، هالی بری و جی کی سیمونز، بازیگران دیگری نظیر مایک کولتر، ادواله آکینویه آگباجه، جسیکا د گو، آلیس لی و جکی ارل هیلی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

 

مارک والبرگ در مصاحبه‌ای با مجله‌ی Entertainment Weekly گفت: کار کردن با هالی بری در فیلم “The Union” کاملا مسرّت‌بخش بود. همیشه به شدت طرفدارش بودم و کارهایش را تحسین میکردم. همکاری با هالی بری در هر فیلمی بسیار ساده و در عین حال کاملا مسرّت‌بخش است. هر دختر و پسری حاضر است هر کاری بکند تا دل او را ببرد، پس برای من نیز راحت بود تا همه جا دنبالش بروم.

 

“The Union” قرار است در تاریخ ۱۶ آگوست (۲۶ مرداد) از سرویس نتفلیکس پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید