8
6547
4
10 ماه پیش
تریلر فیلم Anatomy Of a Fall منتشر شد: زنی که متهم به قتل شوهرش شده است و بخاطر آن...

تریلر فیلم Anatomy Of a Fall منتشر شد: زنی که متهم به قتل شوهرش شده است و بخاطر آن در حال محاکمه است، باید در عین دفاع و توضیح از خود در مقابل مخاطبان، قضاوت‌های عامه مردم را نیز تحمل کند. (Anatomy of a Fall) اثر جاستین تریت داستانی گیرا و معمایی در مورد زنی به نام ساندرا (ساندرا هولر) اتفاقات بعد از پیدا شدن جسد شوهرش در کنار کلبه زمستانی‌‌شان است. این عنوان برنده نخل طلا، تا حدودی در ژانر ترسناک و جنایات واقعی و با مخلوطی از درام خانوادگی و هیجان‌انگیز درباره زاویه دید متفاوت نسبت به حقیقت مسائل و جاه طلبی انسان‌ها ساخته شده است. می‌توانید در انتهای این مطلب تریلر منتشر شده از این فیلم را با زیرنویس فارسی اختصاصی تماشا کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

ساندرا نویسنده مشهوری است که اغلب جزئیات زندگی شخصی خود را با داستان‌های تخیلی خود در هم می‌آمیزد. در نتیجه در آثار او اغلب مرز بین واقعیت و وهم بسیار مبهم است. کتاب‌های او که بر اساس رابطه‌اش با اعضای مختلف خانواده در زندگی‌اش نوشته شده‌اند، و همین نیز باعث شهرت او شده است. در این فیلم زمانی که با او ملاقات می‌کنیم، با ساموئل (ساموئل تیس)، نویسنده و معلم مشتاق، تشکیل خانواده داده است و به تازگی از خانه خود در لندن به یک کلبه روستایی در فرانسه، نزدیک زادگاه دنیل نقل مکان کرده‌اند. ساندرا که اصالتا آلمانی است، در کلبه کوچکی که در آن کسی جز شوهر و پسرش دنیل (میلو ماچادو-گرانر) برای همنشینی ندارد، خود را منزوی می‌بیند.

 

متأسفانه، پس از یک سری اتفاقات ناگوار، ازدواج ساندرا و ساموئل بر مسیری سنگلاخی کشیده می‌شود. موفقیت مستمر ساندرا تبدیل به منبع حسادت ساموئل می‌شود، که سال‌ها تلاش کرده تا کتاب خود را بنویسد، اما احساس می‌کند که تنها در دریای جاه‌طلبی‌اش غرق شده است. همه‌چیز زمانی به اوج می‌رسد که ساموئل ساندرا را به دزدیدن ایده‌های خود متهم می‌کند و ادعا می‌کند که از همان ابتدا تمام مسئولیت‌های فرزندآوری نیز بر دوش او بوده است و ساندرا برای دنیل مادری نکرده است.

 

«آناتومی یک سقوط» به نویسندگی تریت و آرتور هراری و به کارگردانی خود تریت اولین نمایش جهانی خود را در هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن در ۲۱ مه ۲۰۲۳ تجربه کرد، جایی که برای نخل کوئیر رقابت کرده و نخل طلا و جایزه پالم داگ را نیز برد. این فیلم در ۲۳ اوت ۲۰۲۳ توسط Le Pacte در فرانسه اکران خواهد شد.

 

از سایر آثار تریت،‌ این کارگردان برنده جشنواره کن، می‌توان به ساحره (Sibyl 2019)، (Age of Panic 2013)  و (Two Ships 2012) اشاره کرد.

 

نظرات کاربـران

4
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Aboofazell
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    برنده نخل طلا و جشنواره کن امسال و جزو سه فیلم برتر جشنواره در نظر سنجی های منتقدان ببینیم ژوستین تریه چه کرده رگه هایی از اثر قبلیش هم توی کار مشخصه یک نویسنده و نوشتن زندگیش با حرکت روی لبه واقعیت و دروغ

  • Navashi
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    راستش زبانش رو با ید با کیفیت ار برن نمیدونم چی بگم ولش گن فقط یه فیلم خوب باشه بسه

  • hamed
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    سطح بازیگرارو . بازیگر باید ابهت داشته باشه نه اینطوری صحبت کنه

    • Aboofazell
      گزارش اسپویل
      (10 ماه پیش)

      سطح اینو:> شما برو جان ویک ببین شمارو چه سینمای ملل و کن