37
20350
13
10 ماه پیش
قسمت سوم انیمیش Spider-Man به احتمال زیاد سال ۲۰۲۴ پخش نخواهد شد: تا اینجای کار، همه کسانی که اسپایدرمن:...

قسمت سوم انیمیش Spider-Man به احتمال زیاد سال ۲۰۲۴ پخش نخواهد شد: تا اینجای کار، همه کسانی که اسپایدرمن: سرتاسر دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Across the Spider-Verse 2023) را تماشا کرده‌اند جمیع‌القول متفق هستند که این دنباله چیزی جز یک شاهکار نیست. سبک هنری این انیمیشنِ محصول مشترک سونی و مارول حتی کسانی را که موقع تماشای انیمیش به این چیزها اهمیتی نمی‌دهند را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد، اما گزارش جدیدی نشان می‌دهد که تماشای این اثر هنری چندان هم کم بها نبوده است. مجله Vulture، در مصاحبه با مجموعه‌ای از انیماتورهایی که در «سرتاسر دنیای عنکبوتی» کار می‌کردند، فاش کرد که بیش از ۱۰۰ متخصص از بخش هنری، پروژه را ترک کردند زیرا دیگر نمی‌توانستند فشارهای کاری را تحمل کنند. با دیجی موویز همراه باشید.

 

هنرمندانی که پذیرفتند به شرط ناشناس باقی ماندن با Vulture مصاحبه کنند، فاش کردند که شرایط کاری برای ارائه پروژه‌ای به این بلندپروازانه (و گران‌قیمت) به اندازه کافی پایدار نیست. آنها همچنین فاش کردند که درخواست تغییرات و بازنگری در بخش‌هایی از فیلم که از قبل تایید شده بودند، در این پروژه تبدیل به امری عادی شده بود، که همین نیز باعث ایجاد عقب‌ماندگی‌های شدیدی در چندین بخش شد که در آخر منجر به استعفا ده‌ها متخصص از پروژه شد.

 

اما برای کسانی که ماندند، این به معنای کار در هفت روز هفته برای حداقل ۱۱ ساعت در روز در کل سال بود. به گفته این منابع، حتی کار سه نفر از کارگردانان این پروژه، جواکیم دوس سانتوس، جاستین کی تامپسون و کمپ پاورز توسط فیل لرد (که فیلم Spider-Man: Into the Spider-Verse را کارگردانی کرد و دنباله آن را نیز نوشت) چندین‌بار زیر سئوال رفت، که گفته می‌شود در تایید نهایی برای هر سکانس در فیلم دخالت داشته است. با وجود اینکه ایمی پاسکال، تهیه کننده بزرگ، این ادعاها را رد کرده است، اما اعتراف می‌کند که جای تعجب نیست که این پروژه شامل تغییرات اساسی‌ای بود که افراد را مجبور به ترک کارشان کرد.

 

به نظر می‌رسد در این صنعت ساعت‌های طاقت‌فرسا و حجم کاری زیاد برای انیماتورها و هنرمندان عادی تلقی می‌شود، زیرا انتشار این نوع گزارش‌ها در فیلم‌های انیمیشنی پرهزینه چندان هم غیرمعمول نیست. میشل گریدی، معاون اجرایی و مدیر کل سونی، اعتراف کرد که ادعاهای کارمندان صحت دارد، اما در عین حال، اظهار داشت که « همینه که هست».

 

یکی از چهار کارمندی که با Vulture صحبت کردند، اعلام کرد که «محاله» (Spider-Man: Beyond the Spider-Verse) در تاریخ پیشنهادی اکران، که در حال حاضر ۲۹ مارس ۲۰۲۴ است، اکران شود. او اشاره می‌کند که بر روی هر دو فیلم به طور همزمان کار نشده است، و زمانی که نوبت اکران فیلم دوم رسیده بود، آنها به سختی کار را به اتمام رسانده بودند.

 

همچنین یک متخصص دیگر فاش کرد که یکی از عناصری که باعث عقب افتادن تولید این پروژه شد، این واقعیت بود که لرد «نمی دانست چه می‌خواهد»، که به نوبه خود منجر به بازنویسی و دور انداختن صدها ساعت کار شد. همین امر نیز باعث شد برخی از انیماتورها قاطعانه بگویند که «دیگر هرگز روی فیلم فیل لرد کار نخواهند کرد.» آن هم در حالی که «اسپایدرمن: سرتاسر دنیای عنکبوتی» در حال شکستن تمامی رکوردهای دنیای انیمیشن و گیشه سال ۲۰۲۳ است.

نظرات کاربـران

13
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • پسر عادی
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    اسپایدرمن سیاه D

  • amirkm
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    اقا بگذریم از قسمت سوم قسمت ۲ کی میاد ما نگاه کنیم

  • aarshia
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    به نطرم وقتی پایان یه فیلم به این خفنیو اینطوری تموم میکنن باید ادامشو هم به یه جایی رسونده باشن مث اونجرز ۳ و ۴

  • mehrad.khalili
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    اقا وقتی کلش اماده نیست چرا پخشش میکنید اخه الان بیشتر هیت میگیره که تا کلش رو باهم پخش کنید

  • mrmadi
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    ما هنوز قسمت دومش برامون اکران نشده خبر قسمت سومشو پخش میکنید؟

    • tohiarmy
      گزارش اسپویل
      (10 ماه پیش)

      داداش شما ندیدی

      • Spider-Woman
        گزارش اسپویل
        (10 ماه پیش)

        اصلي ديجيتالو ندادن بيرون مسلمون كيفيت پردست

      • Nima jr
        گزارش اسپویل
        (10 ماه پیش)

        داداش نسخع کیفیت پرده اومده اونم با صدا چیپس خوردن {شدیدا رو مخه}

  • monilolo
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    تغریبا همچین اتفاقاتی هم برای انیماتور های دیزنی هم افتاده وقتایی که داشتن سفید برفی و اون انیمیشن های کلاسیک معروف رو میساختن انقدر حجم کار سنگین بوده که انیماتور ها برای خودشون تخت بیمارستان اجاره کرده بودن که بعد از اتمام پروژه به خاطر فشار خیلی زیادی که روشون بوده همه بستری شدن

  • Navashi
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    خوب حداقل سال ۲۰۲۵ میاد دیگه

  • Aboofazell
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    منتظریم کماکان برای انتشار قسمت دوم !ما که اینجا از حق اکران بین المللی فیلم ها محرومیم

  • Holy moly wow
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    خیلی خوب بود قسمت دومش! کاشکی سریعتر بیاد

  • loki04
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    تحمل این نداشتیم که یه سال صبر کنیم برا این شاهکار حالا میگن بیشتر میشه ؟ فاک