13
4470
1
1 سال پیش
تمدید سریال The Terminal List برای فصل دوم و خبر ساخت پیش درآمد جدید: همانطور که می دانید سریال...

تمدید سریال The Terminal List برای فصل دوم و خبر ساخت پیش درآمد جدید: همانطور که می دانید سریال ترمینال لیست (The Terminal List) در ژانویه سال 2022 از طریق «آمازون پرایم ویدئو» پخش شد و توانست تبدیل به یکی از سریال های موفق این شبکه بشود؛ اخیراً اخباری منتشر شده اند که بی شک طرفداران این سریال را خوشحال خواهند کرد.

 

طبق گزارشی که اخیراً «ددلاین» منتشر کرده است این سریال رسماً برای فصل دومـش تمدید شده است؛ این خبر حتماً شما را خوشحال کرده است و خوشحال تر خواهید شد وقتی که بگوییم این شبکه یک پیش درآمد از این سریال را نیز در دست ساخت دارد.

 

طبق گزارشات منتشر شده تمرکز این پیش درآمد بر روی شخصیت «بن ادواردز» با بازی «تیلور کیچ» است و داستان چطونه تبدیل شدنـش از یک نیروی دریایی به یک مامور شعبه زمینی سی‌آی‌ای را روایت می کند.

 

همچنین اعلام شده است که «کریس پرت» که بازیگر نقش اول سریال اصلی است و نقش «ستوان فرمناده جیمز ریس» را بازی می کند در این سریال مسئولیت تهیه کنندگی اجرایی را بر عهده دارد. ددلاین در گزارشـش اعلام کرده است که ممکن است چند تن از بازیگران سریال اصلی در این پیش درآمد ایفای نقش کنند.

 

تا لحظه انتشار این خبر در تاریخ 13 بهمن سال 1401 هیچ اطلاعات دیگری درمورد سریال پیش درآمد و یا زمان پخش فصل دوم سریال اصلی به بیرون درز پیدا نکرده است.

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Navashi
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    میدونین فرق بقیه کشور و کره تو سینما چیه اینه که کره تاین و زمان و قسمت هاش بیشتره و من خیلی دوست دارم این نوع فیلم و سریال ها رو ایتا ها هم خوبن کلا همه خوبن