6
3709
0
2 هفته پیش
نتفلیکس اولین تریلر از فیلم درام و جنگی “The Six Triple Eight” با بازی کری واشنگتن و سوزان ساراندون...

نتفلیکس اولین تریلر از فیلم درام و جنگی “The Six Triple Eight” با بازی کری واشنگتن و سوزان ساراندون و به کارگردانی تایلر پری را منتشر کرد.

 

طبق خلاصه داستان رسمی، “The Six Triple Eight” از اولین و تنها واحد ارتش زنان الهام گرفته است که در زمان جنگ جهانی دوم در پایگاه خارج از کشور آمریکا فعالیت میکردند. به خاطر مصمم بودن در هدفشان و اتحادی که بینشان برقرار است، این قهرمانان ناشناخته مرزها را جابجا کردند و امید را به ارمغان آوردند.

 

در این فیلم کری واشنگتن نقش سرگرد چریتی آدامز را بازی میکند. او در تریلر فرماندهی یک گردان از سربازان زن را بر عهده دارد و با آن‌ها با تحکم اما روحیه‌بخش صحبت میکند تا قبل از شروع تمریناتشان ترغیب شوند.

 

به غیر از کری واشنگتن بازیگران سرشناس دیگری مانند اپرا وینفری، سوزان ساراندون، دین نوریس، سم واترستون و همچنین ابونی اوبسیدیان، میلائونا جکسون، کایلی جفرسون، شانیس شانتی، سارا جفری، پپی سونوگا، موریا براون، ژانته گادلاک، جی ریوز، جفری جانسون، بادجا لین اودامز، دانا بیسکو، گرگ سالکین و اسکات دنیل جانسون در این فیلم به ایفای نقش میپردازند.

 

تایلر پری فیلمنامه‌ی این فیلم را با اقتباس از مقاله‌ی “مبارزه در یک جنگ دو جبهه‌ای” به نویسندگی کوین ام هایمل، نوشته است. کری واشنگتن و پیتر گیوبر تهیه کنندگان اجرایی فیلم هستند. تایلر پری، نیکول آوانت، انجی بونز، تونی ال استریکلند، کری سلیگ و کارلاتا اسپینوزا تهیه کنندگان این فیلم هستند.

 

“The Six Triple Eight” سومین فیلم تایلر پری به عنوان کارگردان در سال 2024 خواهد بود. فیلم “Mea Culpa” در ماه فوریه و “Tyler Perry’s Divorce in the Black” در ماه جولای فیلم‌های دیگر او در 2024 بودند.

 

“The Six Triple Eight” قرار است در تاریخ 6 دسامبر (16 آذر) به صورت محدود در سینماهای آمریکا پخش شود. سپس دو هفته بعد در تاریخ 20 دسامبر (30 آذر) از نتفلیکس پخش میشود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید