16
3135
0
1 سال پیش
سریال The Sandman برای فصل دوم تمدید شد: سریال سندمن (The Sandman) همچنان ادامه خواهد داشت چون اخیراً نتفلیکس...

سریال The Sandman برای فصل دوم تمدید شد: سریال سندمن (The Sandman) همچنان ادامه خواهد داشت چون اخیراً نتفلیکس سفارش ساخت فصل بعد این سریال را داده است و این سریال که اقتباسی است از یک کامیک به قلم «نیل گیمن» ادامه پیدا می کند.

 

نتفلیکس در توئیتی این خبر را رسماً اعلام کرد. همچنین این پلتفرم نقل قولی از نیل گیمن را هم منتشر کرد که او در آن گفته است: “مفتخرم اعلام کنم که همکاری با نتفلیکس، برادران وارنر، آلن هاینبرگ و دیوید گویر به شدت لذت بخش است و قرار است داستان های بیشتری از سندمن را به تصویر بکشیم.”

 

او در ادامه می گوید: “داستان های شگفت انگیزی در انتظار «مورفئوس» و مابقی آن ها است. هیچکس به اندازه عوامل و بازیگران سندمن از این خبر خوشحال نیست، آن ها بزرگترین طرفداران این سریال هستند. و بلاخره زمان برگشتن به سر کار فرا رسیده. و لوسیفر منتظر بازگشت مورفئوس به جهنم است…”

 

فصل اول این سریال در ۵ آگست ۲۰۲۲ در نتفلیکس منتشر شد و به دلیل اقتباس وفادارانه از کامیک بوکـش به شدت مورد ستایش قرار گرفت. از بازیگران این سریال می شود اشاره کرد به «تام استاریج»، «بوید هالبروک»، «ویوین آچامپونگ» و «پتن اسوالت».

 

هنوز اطلاعاتی درمورد داستان فصل دوم به بیرون درز پیدا نکرده است.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید