15
6103
2
1 سال پیش
اولین تیزر رسمی سریال مورد انتظار The Penguin با بازی کالین فارل منتشر شد: بی شک یکی از مورد...

اولین تیزر رسمی سریال مورد انتظار The Penguin با بازی کالین فارل منتشر شد: بی شک یکی از مورد انتظار ترین سریال های درحال ساخت، مینی سریال پنگوئن (The Penguin) با بازی «کالین فارل» می باشد که اسپین آفی بر فیلم بتمن (The Batman 2022) است و قرار است در سال 2024 پخش خودش را آغاز کند. بی شک خوشحال خواهید شد که بدانید اولین تیزر رسمی این سریال منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید.

 

تمرکز این سریال بر روی شخصیت «آزوالد کابلپات» یا همان پنگوئن می باشد، در این سریال متوجه می شویم که او چگونه از یک شخص بی نام و نشان و بدشکل تبدیل به یکی از بزرگترین جنایتکاران گاتهام می شود.

 

از مجموعه بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به: «کالین فارل»، «کریستین میلیوتی»، «کلنسی براون»، «مایکل زیگن»، «رنزی فلیز»، «مایکل کلی»، «شهره آغداشلو»، «جیمز مادیو»، «اسکات کوئن»، «تئو روسی»، «کارمن اجوگو» و «فرانسوا چاو».

 

این سریال هشت قسمت خواهد داشت و در این تیزر مقداری از صحنه های جذاب این سریال را می بینیم؛ فضای تاریک و مرموزانۀ این سریال بی شک مخاطبین را بیش از پیش مشتاق دیدن این سریال می کند.

 

تا لحظه انتشار این خبر در تاریخ 23 فروردین سال 1402 هیچ زمان دقیقی برای پخش این سریال اعلام نشده است و تنها در پایان این تیزر اعلام می شود که این سریال در سال 2024 منتشر خواهد شد.

 

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • just watcher
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    فیلمش با اینکه خیلی خوش ساخت و خوب بود ولی اصلا فیلم موندگاری نیست.!

  • mohammad4950
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    بانو شهره آغداشلو هم ظاهراً بازی کردن!!