16
11100
0
1 سال پیش
اولین تریلر رسمی فیلم The Mother با بازی جنیفر لوپز منتشر شد: احتمالاً می دانید که درحال نزدیک شدن...

اولین تریلر رسمی فیلم The Mother با بازی جنیفر لوپز منتشر شد: احتمالاً می دانید که درحال نزدیک شدن به روز مادر در تقویم میلادی هستیم و نتفلیکس به همین مناسب قصد دارد در این روز فیلم جدیدش به نام مادر (The Mother 2023) و با بازی «جنیفر لوپز» را منتشر کند، اخیراً اولین تریلر رسمی این فیلم منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب با زیرنویس فارسی اختصاصی مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

این فیلم داستان مادری را روایت می کند که قاتل است و مجبور می شود برای محافظت از دختر نوزادش او را رها کند و ناپدید بشود و پس از چند سال آن دختر برای کار های مادرش در خطر قرار می گیرد و این مادر باز میگردد تا از دخترش مراقبت کند.

 

در این تریلر به طور کامل با داستان و شخصیت ها آشنا می شویم و مقداری از فداکاری ها و تلاش های این مادر برای نجات دادن جان فرزندش را می بینیم. این تریلر به ما وعده فیلمی پر از اکشن و هیجان را می دهد.

 

از مجموعه بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به: «جنیفر لوپز»، «جوزف فاینز»، «عمری هاردویک»، «گائل گارسیا برنال»، «پال ریسی»، «لوسی پائز» و «جسی گارسیا».

 

مادر در تاریخ ۱۲ می سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید