12
11275
2
1 سال پیش
مندلورین (The Mandalorian) درحال آماده شدن برای یک ماجراجویی جدید است. دیزنی پلاس اولین تریلر فصل سوم سریال معروف...

مندلورین (The Mandalorian) درحال آماده شدن برای یک ماجراجویی جدید است. دیزنی پلاس اولین تریلر فصل سوم سریال معروف جنگ ستارگان را منتشر کرد و اعلام کرد که فصل سه در سال ۲۰۲۳ پخش خواهد شد. «کتی سکف» بازیگر این سریال قبل از انتشار این تریلر اعلام کرد که این فصل دیوانه کننده است.

 

در سریال کتاب بوبا فت، ماندالوریان به کمک بوبا فت رفته و به او کمک می‌ کند جایگاه خود را به عنوان دایمیو تاتویین حفظ کند. در همین حال لوک اسکای‌واکر از گروگو می‌ خواهد بین تمرینات جدای و بازگشت نزد دین جارین یکی را انتخاب کند که گروگو گزینه دوم را انتخاب می‌ کند. در انتهای سریال بوبا فت، ماندو و گروگو با هم سفری را آغاز می‌ کنند. فصل سوم سریال ماندالوریان به این سفر می‌پردازد که در آن دین جارین باید به «چشمه‌ های حیات» واقع در سیاره ماندالور برود تا شرافت خود را که به دلیل برداشتن کلا‌ه‌خودش از دست داده بود را دوباره به دست آورد و مجددا یک ماندالوری شود. او در این راه باید با ماندالوری‌های دیگر وارد نبرد شود.

 

علاوه بر این ها حضور «کریستوفر لوید» در این فصل تایید شده است. فیلمبرداری این فصل در اکتبر سال گذشته آغاز شده است و اعلام شده که در ماه مارس به پایان خواهد رسید.

 

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • behzad
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    خیلی وقت بود منتظر مندلور و بیبی فسقلی بودم. هعی ولی دیگه هیچی با این وضع نمیچسبه حتی فیلم و سریال.

    • Saditurbo
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      خوب نبین کسی مجبورت نکرده ک