1
485
0
3 هفته پیش
اولین تریلر از فیلم “The Line” با بازی هالی بیلی و جان مالکوویچ منتشر شد.   شاید حس کنید...

اولین تریلر از فیلم “The Line” با بازی هالی بیلی و جان مالکوویچ منتشر شد.

 

شاید حس کنید قبلا نیز فیلم‌های زیادی در مورد انجمن برادری دانشگاه‌ها دیده باشید، ولی فیلم “The Line” کاملا متفاوت با آن‌ها است. این فیلم قرار است توسط استدیوی “Utopia” پخش و توزیع شود.

 

این فیلم به کارگردانی ایتن برگر نه در مورد شوخی‌های بد و تاثیرات منفی آن در انجمن‌های برادری دانشگاه‌هاست و نه یک فیلم کمدی در مانند “Animal House” است. این یک فیلم در مورد این است که چرا انجمن‌های برادری در ابتدا جذاب به نظر می‌آیند و در ادامه نیز فیلم تبدیل به یک ژانر هیجانی کامل میشود.

 

در این فیلم الکس ولف نقش تام را بازی میکند، یک پسر از خانواده‌ی طبقه‌ی کارگری که عضو یه انجمن برادری در یک دانشگاه پرآوازه و تجملاتی است. او باور دارد روابط انجمن مستحکم است چون برادران انجمن آن‌ها را آماده‌ی موفقیت پس از فارغ التحصیلی میکنند و در کنارش جشن و خوشگذرانی نیز میکنند. رئیس انجمن (با بازی لوئیس پولمن) تام را مسئول عضوگیری میکند و در بین ثبت نام کنندگان گتیز اوبراین (با بازی آستین آبرامز) حضور دارد که هم زندگی در انجمن را آرزو دارد و هم قصد تخریب آن را دارد. گتیز با بهترین دوست تام (با بازی بو میچل) مشکل پیدا میکند و تلاش‌های تام برای عضوگیری را به خطر می‌اندازد.

 

ایتن برگر قبلا سابقه‌ی کارگردانی آگهی‌های بازرگانی را داشته است و در سریال شبکه‌ی ESPN به نام “More Than an Athlete” نقش نویسنده و تیه کننده را داشته است. “The Line” اولین تجربه‌ی کارگردانی فیلم او خواهد بود.

 

بازیگران دیگری مانند هالی بیلی، دنیس ریچاردز و جان مالکوویچ نیز در این فیلم حضور دارند.

 

“The Line” قرار است در تاریخ 18 اکتبر (27 مهر) و همچنین 23 اکتبر (2 آبان) در سینماهای منتخب پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید