7
2642
0
1 هفته پیش
شبکه‌ی اپل پنجشنبه اولین تریلر از فیلم هیجانی و سرقت “The Instigators” را منتشر کرد. این فیلم جدیدترین پروژه‌ی...

شبکه‌ی اپل پنجشنبه اولین تریلر از فیلم هیجانی و سرقت “The Instigators” را منتشر کرد. این فیلم جدیدترین پروژه‌ی مشترک مت دیمون و کیسی افلک پس از فیلم “اپنهایمر” به کارگردانی نولان است.

 

این فیلم داستان روری (با بازی مت دیمون) و کوبی (با بازی کیسی افلک) را دنبال میکند که بالاجبار باید با هم همکاری کنند. یکی از آن‌ها یک پدر مستأصل و دیگری یک مجرم سابقه دار است که باید با هم همکاری کنند تا از یک سیاستمدار فاسد سرقت کنند. ولی زمانی که سرقت با شکست مواجه میشود، این دو نفر در میان مجموعه‌ای از دردسرها گیر می‌افتند و نه تنها پلیس، بلکه سازمان‌های خلافکاری هم برای انتقام به تعقیب آن‌ها می‌پردازند. زمانی که دیگر چاره‌ای برایشان نمی‌ماند، روان پزشک روری (با بازی هانگ چائو) را متقاعد میکنند تا به آن‌ها ملحق شود. روری و کوبی باید اختلافاتشان را کنار بگذارند و با هم همکاری کنند تا از دستگیری و مرگ نجات پیدا کنند.

 

به غیر از مت دیمون و کیسی افلک ستارگانی همچون مایکل استالبرگ، پال والتر هاوزر، وینگ ریمز، آلفرد مولینا، توبی جونز، جک هارلو و ران پرلمن و… در این فیلم حضور دارند.

 

کیسی افلک و چاک مک لین نویسندگی فیلمنامه را بر عهده داشتند و داگ لیمان (کارگردان فیلم “Road House“) کارگردان این فیلم خواهد بود.

 

تهیه کنندگان فیلم شامل بن افلک (برادر کیسی افلک)، مت دیمون، جف رابینوف، جان گراهام، کوین جی والش و آلیسون وینتر می‌باشند. سیلیا کاستاس، دنی برنفلد، کوین هالوران، مایکل جو، سینتیا دالگرن و لیوسیانا دیمون (همسر مت دیمون) هم تهیه کنندگان اجرایی فیلم هستند.

 

فیلم “The Instigators” قرار است در روز ۲ آگوست (۱۲ مرداد) در سینماهای منتخب اکران شود و سپس در روز ۹ آگوست (۱۹ مرداد) از سرویس Apple TV+ به صورت جهانی پخش خواهد شد.

 

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید