53
17645
24
1 سال پیش
اولین تیزر سریال لایو اکشن Avatar: The Last Airbender منتشر شد: آب، زمین، آتش، هوا. این چهار عنصر در...

اولین تیزر سریال لایو اکشن Avatar: The Last Airbender منتشر شد: آب، زمین، آتش، هوا. این چهار عنصر در رویداد جهانی هواداران نتفلیکس Tudum با اولین تیزر برای سریال لایو اکشن (Avatar: The Last Airbender) روی صحنه آمدند. می‌توانید در انتهای این مطلب آن را تماشا کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

اقتباس نتفلیکس از «آواتار آخرین بادافزار» از سریال انیمیشنی خود با همین نام (Avatar: The Last Airbender) مدت زیادی است که در دست ساخته بود، و اولین بار در سال 2021 توانست پس از طی یک پروسه پیش تولید دشوار وارد مرحله تولید شد. نتفلیکس این پروژه را در سال 2018 با هر دو خالق اصلی «آخرین بادافزار» مایکل دی مارتینو و برایان کونیتزکو به عنوان مدیراجرایی و تهیه کننده اجرایی آغاز کرد. اما همه چیز در سال 2020 تغییر کرد، زمانی که هر دو آن‌ها به دلیل تفاوت‌های ساختاری که مانع از تحقق دیدگاه‌های خود برای ساخت لایو اکشن می‌شد، پروژه را ترک کردند.

 

این سریال لایو اکشن داستان آنگ، یک بادافزار 12 ساله را دنبال می‌کند که پس از صد سال گیر کردن در کوه‌یخی بیدار می‌شود و چشم به جهانی در حال جنگ باز می‌کند که در آن ملت آتش بر سایر ملل با مشتی آهنین حکمرانی می‌کند. او با پیوستن به کاتارا و سوکا که آب‌افزا هستند، سعی دارد بر هر چهار عنصر تسلط یافته و  پروردگار آتش را قبل از اینکه جهان را فتح کند شکست دهد و به عنوان آواتار به جایگاه خودش برسد. در طول راه، او به آزادی ملت زمین و آب از تحت حاکمیت ملت آتش کمک کرده و در این حین نیز دوستانی را پیدا می‌کند، از جمله خاک‌افزا ساز کور توف و شاهزاده ملت آتش که تبدیل شده به متحدشان، زوکو.

 

نتفلیکس تیم بازیگران بسیار مناسبی را برای ایفای نقش آواتار مورد علاقه طرفداران گرد هم آورده است. کورمیر در نقش آنگ در کنار کیاونتیو در نقش کاتارا، ایان اوسلی در نقش سوکا و دالاس لیو در نقش شاهزاده زوکو ایفای نقش خواهند کرد. این سریال همچنین دانیل دای کیم را برای بازی در نقش شرور داستان، ارباب آتش اوزای جذب کرده است. الیزابت یو در نقش آزولا، ماریا ژانگ در نقش سوکی، پل سون هیونگ در نقش عمو آیرو، کن لیونگ در نقش فرمانده ژائو، ایون چپمن در نقش آواتار کیوشی، امبر میدتاندر در نقش پرنسس یو، جورج تاکی در نقش کو و دنی پودی به عنوان مکانیک، در میان بسیاری دیگر، از جمله بازیگران این فیلم هستند. حتی جیمز سی نیز از سریال کارتونی اصلی برمی‌گردد تا دوباره تاجر بیچاره کلم شود.

 

با کنار رفتن دیمارتینو و کونیتزکو، آلبرت کیم از (Sleepy Hollow) به عنوان مدیر اجرایی سریال انتخاب شد. او همچنین با همراهی دن لین، لیندزی لیبراتوره، مایکل گوی و روزان لیانگ به عنوان تهیه کننده اجرایی، تولید این پروژه را برعهده داشته است. در حالی که آن‌ها سکان «آخرین بادافزار» را در آب‌های متلاطم در نتفلیکس را هدایت می‌کنند، دیمارتینو و کونیتزکو برنامه‌های خود را برای آواتار در ذهن دارند. ساخت یک انیمیشن جدید از استودیوی Avatar برای پخش در 10 اکتبر 2025 اعلام شد و در آن خواهیم دید که آنگ و گروهش در سال‌های پس از شکست اوزای با زندگی خود چه کرده‌اند.

 

فصل اول لایو اکشن «آواتار: آخرین بادافزار»، زمانی در سال 2024 وارد سرویس استریم خواهد شد.

 

نظرات کاربـران

24
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • manisa63
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    یعنی تیزرش گویای همه چیز بود… :)))))))

  • Leen
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    از همین اول داره ناامیدم میکنه 😑

  • Xvision
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    من از بچگی منتظر لایو اکشن آواتار بودم بی صبرانه منتظرم

  • mrmadi
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    چی چی همش لو رفت؟ مگه اینو انیمیشنشو ده سال پیش ندیده بودید؟؟؟؟؟ اینم همونه فقد این فیلمه

  • Ali dashti2001.
    (1 سال پیش)
    این کامنت به دلیل اسپویل مخفی شده است
    نمایش دیدگاه

    پشمام کل داستان لو رفت

    • Hana.thv
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      😂😂😂