51
8045
6
1 سال پیش
تریلر رسمی سریال جنایی The Crowded Room با بازی تام هالند منتشر شد: به زودی همه‌چیز تیره و تار...

تریلر رسمی سریال جنایی The Crowded Room با بازی تام هالند منتشر شد: به زودی همه‌چیز تیره و تار خواهد شد، چرا که اپل‌تی‌وی‌پلاس اولین تریلر سریال جنایی خود، (The Crowded Room) را به اشتراک گذاشته است. که می‌توانید در انتهای این مطلب آن را با زیرنویس فارسی اختصاصی تماشا کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

تام هالند، سوپر استار نو ظهور سینمای هالیوود که به بازی در فیلم‌های مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming 2017)،‌ مرد عنکبوتی: دور از خانه (Spider-Man: Far from Home2019) و کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War)، شناخته می‌شود. در داستانی مهیج در نقش مرد جوانی ظاهر می‌شود که به خاطر ارتکاب جنایتی تکان‌دهنده دستگیر شده است، در این میان نیز بازپرسی غیرمنتظره وظیفه دارد معمای پشت این جنایات را حل کند. در سال ۱۹۷۹، دنی سالیوان (تام هالند) به دلیل مشارکت در یک واقعه تیراندازی بازداشت شد، و این سریال نیز راجع به شخصیت اصلی داستان و اینکه قرار است به چه شیوه‌ای راویت خود را تعریف کند؛ تا بلکه این فرصت را در اختیار بینندگان قرار دهد که ببینند آیا او بی‌گناه است یا که جایش پشت میله‌های زندان است. تک تک جزئیات در «اتاق شلوغ» اهمیت دارد، بنابراین بهتر است یک جفت چشم دیگر قرض کرده و چهار چشمی آن را تماشا کنید.

 

آماندا سیفرید نقش رایا گودوین، خبرنگاری که مصاحبه با سالیوان را بر عهده دارد، خواهد داشت. این مکالمات با شرح جزئیات وقایعی که مرد جوان را به شب سرنوشت ساز دستگیری‌اش سوق داد، آغاز می‌شود، اما همچنین با افشای حقیقتی که شخصیت تام هالند بایستی با آن مواجه شود، در کانون توجه قرار می‌گیرند. به هر حال، این سریال بر اساس کتاب «ذهن‌های بیلی میلیگان به نویسندگی دنیل کیز» ساخته شده است، کتابی غیرداستانی که حاوی گزارشی از جزئیات پرونده اولین فرد در ایالات متحده آمریکا است که با ادعای اختلال هویت‌پریشی از جنایات خود تبرئه شد. باید منتظر ماند و دید که آیا مخاطبان نسبت به مردی که مرتکب چنین جنایات هولناکی علیه افراد بی‌گناه شده است، دل‌رحم خواهند شد یا خیر.

 

امی راسوم، ویل چیس و ساشا لین نیز در این سریال حضور داشته و نقش شخصیت‌های فرعی پیرامون سفر اکتشافی از ذهن سالیوان را بازی خواهند کرد. راسوم نقش مادر جانی ما را بازی می‌کند و با توجه به تصاویری که پیش از این از قسمت‌های آتی این سریال به اشتراک گذاشته شده بود، به نظر می‌رسد که احتمالاً برخی سکانس‌های حاوی فلش‌بک برای مخاطبان نمایش داده شود تا گذشته شخصیت اصلی داستان را بهتر درک کنند. مطمئناً با بیماری‌ای که شخصیت هالند زندگی خود را با آن سپری می‌کند، افزودن زندگی گذشته او به داستان می‌تواند تقابل جالبی در دیالوگ‌های سالیوان و گودوین ایجاد کند.

 

 

نظرات کاربـران

6
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Pouya_Elyasi
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    تام هالند محشره

  • Pouya_Elyasi
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    تام هالند محشره

  • bahar
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    به به

  • 🚬
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    اوه بله! 😍

  • Holy moly wow
    (1 سال پیش)
    این کامنت به دلیل اسپویل مخفی شده است
    نمایش دیدگاه

    هر سریالی که کاراکتر های چند هویتی داشته باشه من میبینم😂 خیلی از این موضوع اختلال چند شخصیتی خوشم میاد ، میشه کلی روش مانور داد! تریلرش منو جذب کرد!

  • Navashi
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    به سلیقه من خوشم نیومد زیاد