2
970
0
3 هفته پیش
اولین تریلر از فیلم “The Apprentice” با موضوع زندگینامه‌ی دونالد ترامپ منتشر شد.   در این فیلم سباستین استن...

اولین تریلر از فیلم “The Apprentice” با موضوع زندگینامه‌ی دونالد ترامپ منتشر شد.

 

در این فیلم سباستین استن در نقش تاجر و رئیس‌جمهور سابق آمریکا را بازی میکند و فیلم داستان به شهرت رسیدن دونالد ترامپ و یادگیری راه و رسم تجارت از وکیل و کارمند سیاسی روی کوهن (با بازی جرمی استرانگ) را به نمایش میگذارد.

 

به گزارش لاگ لاین این فیلم پرشی به اعماق امپراطوری آمریکایی است. کارگردان این فیلم علی عباسی است و فیلمنامه توسط گیب شرمن نوشته شده است. به غیر از سباستین استن و جرمی استرانگ، ماریا باکالووا در نقش ایوانا ترامپ و مارتین داناوان در نقش فرد ترامپ سینیور و کاترین مک نلی در نقش مری ان ترامپ در این فیلم حضور دارندو این فیلم برای اولین بار در ماه می و در فستیوال فیلم کن اکران شد.

 

وقایع فیلم در دهه‌ی 1970 آمریکا اتفاق می‌افتد و روابط دونالد ترامپ با روی کوهن به تصویر کشیده میشود. کوهن مشاور ارشد سناتور جوزف مک کارتی در زمان دادگاه ارتش علیه مک کارتی بود. کوهن همچنین مدعی العموم دادگستری ایالات متحده در زمان دادگاه جولیوس و اتل روزنبرگ به جرم جاسوسی بود و در سال 1953 دادگاه رای به اعدام جولیوس و اتل روزنبرگ داد.

 

تهیه کنندگان فیلم شامل دنیل بکرمن برای استدیوی Scythia Films (کشور کانادا)، جیکوب جرک برای استدیوی Profile Pictures (کشور دانمارک)، روث تریسیف و جولیان فورد برای استدیوی Tailored Films (کشور ایرلند)، علی عباسی و لوئیس تیسن برای استدیوی Film Institute (کشور دانمارک) هستند. تهیه کنندگان اجرایی نیز شامل ایمی بائر، مارک اچ راپاپورت، امانوئل نونز، جاش مارکس، گرنت اس جانسون، فیل هانت و کامپتون راس، تورستن شوماخر، نیام فاگان، شرمن، لی برودا، جیمز شانی، گرگ دنی و اندرو فرانک هستند.

 

“The Apprentice” قرار است در تاریخ 11 اکتبر (19 مهر) در سینماهای آمریکا و جهان پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید