10
4849
0
1 سال پیش
تیلور سوئیف و ادی ردمین از تجربه بد اولین دیدارشان می‌گویند: «تیلور سوئیفت» یکی از موفق ترین ستارگان موسیقی...

تیلور سوئیف و ادی ردمین از تجربه بد اولین دیدارشان می‌گویند: «تیلور سوئیفت» یکی از موفق ترین ستارگان موسیقی پاپ جهان می باشد، به خصوص بعد از آخرین آلبومـش به نام «Midnights»، به علاوه موسیقی او در صنعت سینما هم فعالیت داشته و تا به حال در چند فیلم ایفای نقش کرده است. این خواننده جدیداً داستان روزی که برای تست بازیگری در یکی از بزرگترین فیلم های موزیکال یعنی بینوایان رفته بوده است را فاش کرده. به علاوه تیلور سوئیفت «ادی ردمین» که در این فیلم نقش «ماریوس» را بازی کرده داستان روز تستـش به همراه سوئیفت را تعریف کرده است.

 

جدیداً هم تیلور سوئیفت و هم ادی ردمین در «برنامه گراهام نورتون» حضور یافتند. ردمین برای معرفی فیلم جدیدش یعنی پرستار خوب (The Good Nurse 2022) و سوئیفت برای معرفی آلبوم جدیدش و در طول برنامه درمورد روز تست فیلم بینوایان نیز صحبت کردند.

 

سوئیفت گفت: “کلاً من برای دو نقش در نظر گرفته شده بودم. از یه طرف شبیه به «کوزت» بودم و از طرفی هم صدای مناسبی که برای شخصیت «اپونین» می خواستن رو داشتم. واسه همین به نظر می رسید اونجا شرایط خوبی دارم، اما این شرایط خوب زیاد طول نکشید. هیچ کدوم از نقش ها رو نگرفتم.”

 

همانطور که سوئیفت در صحبت هایش گفت اون موفق نشد که هیچ کدام از این نقش ها را برای خودش بکند و در نهایت نقش کوزت توسط «آماندا سایفرد» و نقش اپونین توسط «سامانتا بارکس» بازی شدند.

 

هم شخصیت اپونین و هم کوزت در این فیلم موزیکال رابطه نزدیکی با ماریوس دارند و به همین دلیل هم بود که قرار بود این دو با هم تست بدهند. به نظر می رسد که سوئیفت به شدت دوست داشته که در فیلمی با ردمین بازی کند؛ او حتی در جایی گفته است که او بازیگر مورد علاقه اش است.

 

سوئیفت در ادامۀ حرف هایش می گوید که در طول تست او را در خیابانی قدیمی قرار داده اند و دندان هایش را هم قهوه ای کرده اند. و بعد گفت: “من گفتم حتماً می خواید بعد از اینکه ادی ردمین رو دیدم گریمم کنید دیگه، نه؟ اما نه، اونا من رو شبیه به مرده ها کردن و این دیدار برای من تبدیل به کابوس شد. وقتی که ادی را دیدم دهنم رو برای حرف زدن باز هم نکردم.”

 

و بعد ردمین هم فاش کرد که او هم برای این تست استرس داشته، اما به دلیلی کاملاً متفاوت. اون گفت: “فکر می کردم باید فقط جلوی هم آواز بخونیم و نمی دونستم باید همدیگه رو بغل هم بکنیم. یادمه که قبلـش پیتزا و نون سیر خورده بودم و به تنها چیزی که می تونستم اون لحظه فکر کنم این بود که درحالی که اون داره توی بغلـم جون میده باید بازی کنم و احساساتی بشم و اینا همه درحالی بود که دهنم بوی سیر می داد.”

 

هر دوی آن ها هرچند که حتی قبل از ۲۰۱۲ هم آدم های موفقی بودند اما بعد از آن سال آن ها توانستند به موفقیت های بزرگتری دست پیدا کنند.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید