7
5570
1
1 سال پیش
جدید ترین فیلم «اندرو دامینیک» به نام بلوند (Blonde 2022) اولین نمایش جهانی خودش را در جشنواره ونیز داشت...

جدید ترین فیلم «اندرو دامینیک» به نام بلوند (Blonde 2022) اولین نمایش جهانی خودش را در جشنواره ونیز داشت و بعد از فیلم حضار ۱۴ دقیقه ایستاده فیلم را تشویق کردند. اشک های «آنا د آرماس» که در این فیلم نقش «مریلین مونرو» را بازی می کند در هنگام این تشویق ها جاری شدند.

 

«برد پیت» که یکی از تهیه کنندگان این فیلم بوده به همراه آنا د آرمس، اندرو دامینیک، «آدرین برودی» و «جولیان نیکلسون» در مراسم فرش قرمز فیلم حضور داشتند و مردم با دیدن آن ها به وجد آمدند. برد پیت که یک ماسک مشکی بر روی صورتش داشت شروع به امضا دادن و سلفی گرفتن با مردم کرد. از آنجایی که برد پیت در کنفرانس خبری این فیلم در اوایل همان روز حضور نداشت ونیز از دیدنش بر روی فرش قرمز غافل گیر شد.

 

این فیلم بر اساس رمانی به همین نام به نویسندگی «جویس کارول اوتس» ساخته شده است و زندگی مونرو از کودکی تا ستاره شدنش را به تصویر می کشد. ونیز اولین نمایش جهانی این فیلم بود. چندی پیش بعد از پخش شدن اولین تریلر این فیلم طرفداران به لهجه آنا د آرمس اعتراض کردند و اعتقاد داشتند که او لهجه کوبای خودش را حفظ کرده است. هرچند مدتی بعد املاک رسمی مونرو از او دفاع کردند.

 

آنا د آرمس در مصاحبه ای به تامیز لندن گفت که یک سال تمام بر روی لهجه اش برای بازی در این نقش کار کرده است؛ و همچنین درمورد مشکل بودن و طاقت فرسا بودن این تمرینات گفت.

 

به نظر می رسد که این فیلم در این فصل جشنواره ها می تواند شانس زیادی داشته باشد مخصوصاً برخی پیش بینی می کنند که آنا د آرمس ممکن است اسکار بهترین بازیگر زن را بابت این فیلم به خانه ببرد. تا به اینجا این فیلم لقب طولانی ترین تشویق ونیز امسال را به خودش اختصاص داده است.

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Nersia . C
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    من فیلمشو دوست داشتم ولی چیزی که به تصویر کشیدن به هیچ وجه مرلین مونرو نبود