10
3095
0
1 سال پیش
سونی حق ساخت تارزان را بدست آورد: «ددلاین» با گذاشتن خبری در سایتـش تایید کرد که کمپانی «سونی پیکچرز»...

سونی حق ساخت تارزان را بدست آورد: «ددلاین» با گذاشتن خبری در سایتـش تایید کرد که کمپانی «سونی پیکچرز» حقوق ساخت فیلم های تارزان را از املاک باروز خریداری کرده است.

 

طبق اطلاعات به دست آمده هنوز هیچ کارگردان، نویسنده و یا تهیه کننده ای برای ساخت این فیلم معرفی نشده است. سونی قصد دارد بازآفرینی کاملی از این شخصیت را به روی پرده بیاورد. شخصیت تارزان در سال ۱۹۱۲ توسط «ادگار رایس باروز» خلق شدن و این نویسنده تا دهه ۱۹۴۰ میلادی به نوشتن کتاب های این شخصیت ادامه داد.

 

داستان تارزان برای همگی ما آشناست؛ تارزان پسر یک خانواده اشرافی انگلیسی می باشد که بعد از مرگ پدر و مادرش در جنگی در آفریقا در آن جنگل می ماند و توسط میمون ها بزرگ می شود؛ او تا زمان بزرگ شدنش هیچ ارتباطی با دنیای مدرن نداشته است.

 

تقریباً از همان زمانی که هالیوود شکل گرفتن اقتباس های این شخصیت هم شروع شدند. اولین فیلمی که هالیوود بر اساس این شخصیت ساخت (Tarzan of the Apes) نام دارد که در سال ۱۹۱۸ ساخته شد. از آن زمان اقتباس های کوچک و بزرگ زیادی از این شخصیت انجام شد و بازیگر های زیادی از جمله «جانی ویسمولر» و «ران ایلای» نقش این شخصیت را بازی کرده اند. همچنین کمپانی دیزنی در سال ۱۹۹۹ یک انیمیشن درمورد این شخصیت ساخت.

 

جدیدترین اقتباس این شخصیت به شش سال پیش و فیلم (The Legend of Tarzan 2016) با بازی «الکساندر اسکاشگورد» بر میگردد. این فیلم در سرتاسر جهان فروشی ۳۵۰ میلیون دلاری را تجربه کرد.

 

تا زمان انتشار این خبر کمپانی سونی هیچ صحبتی درمورد این فیلم نکرده است.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید