3
1605
0
3 هفته پیش
استدیوی پارامونت اولین تریلر از فیلم “Sonic the Hedgehog 3” را با حضور جیم کری و کیانو ریوز منتشر...

استدیوی پارامونت اولین تریلر از فیلم “Sonic the Hedgehog 3” را با حضور جیم کری و کیانو ریوز منتشر کرد.

 

در قسمت سوم از این مجموعه فیلم‌ها قرار است معروف‌ترین دشمن سونیک یعنی “شدو” (با صداگذاری کیانو ریوز) معرفی شود.

 

دستور ساخت قسمت سوم فیلم قبل از اکران قسمت دوم در سال 2022 صادر شده شده بود و قرار است بخش‌های جدیدی از دنیای بازی‌های ویدئویی که توسط سگا ساخته شده است نمایش داده شود. با اینکه جزئیاتی از قسمت سوم در دسترس قرار نگرفته بود، صحنه‌ی پس از تیتراژ “Sonic 2” از اضافه شدن شخصیت “شدو” خبر داده بود.

 

به غیر از بن شورتز در نقش سونیک، سایر بازیگران دو قسمت قبلی این لایو اکشن شامل جیم کری در نقش دکتر رباتیک شرور، جیمز مارسدن در نقش تام واچوفسکی، تیکا سامپتر در نقش مدی واچوفسکی و لی مجدوب در نقش مامور استون نیز در این قسمت حضور خواهند داشت. همچنین کالین او شاگنسی در نقش صداگذار “تیلز” و ادریس البا در نقش صداگذار “ناکلز” نیز در “Sonic the Hedgehog 3” حضور دارند.

 

ادریس البا به تازگی در مینی سریال “Knuckles” که اسپین آف سونیک است حضور داشت. او در این مینی سریال پس از حضور در “Sonic 2” به زندگی در زمین عادت میکند. وقایع سریال “Knuckles” بین فیلم “Sonic the Hedgehog 2” و “Sonic the Hedgehog 3” رخ میدهد.

 

قسمت اول “Sonic the Hedgehog” در فوریه‌ی سال 2020 در سینماها اکران شد و قسمت دوم این فیلم در آپریل سال 2022 اکران شده بود. هر دو فیلم در مجموع بیش از 724 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی کسب کردند. جف فاولر که کارگردانی دو قسمت قبلی را بر عهده داشت، برای قسمت سوم نیز باز گشته است.

 

“Sonic the Hedgehog 3” قرار است در تاریخ 20 دسامبر (30 آبان) در سینماهای آمریکا و جهان پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید