20
9140
5
1 سال پیش
پروژه جدید سازندگان Dark پس از کنسلی ۱۸۹۹ معرفی شد: همانطور که به خاطر دارید سریال دارک (Dark) در...

پروژه جدید سازندگان Dark پس از کنسلی ۱۸۹۹ معرفی شد: همانطور که به خاطر دارید سریال دارک (Dark) در سال ۲۰۱۷ از طریق نتفلیکس منتشر شد و به سرعت مورد توجه مخاطبین قرار است و باعث محبوبیت سازندگان این سریال یعنی «باران بو اودار» و «یانتیه فریزه» شد؛ مدتی پیش نیز سریال جدید این دو سازنده به نام ۱۸۹۹ (۱۸۹۹) منتشر شد که همانند دارک به سرعت محبوب شد اما متاسفانه پس از یک فصل در تصمیمی عجیب توسط نتفلیکس کنسل شد. حالا این دو سازنده خلاق، توسعه پروژه جدیدشان را آغاز کرده اند که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

 

پروژه جدید این دو سازنده، یک پروژه اقتباسی خواهد بود که توسط سریال های قبلی آن ها از طریق نتفلیکس منتشر خواهد شد. این پروژه از روی کمیک بوکی به نام چیزی در حال گشتن بچه‌ها است (Something Is Killing the Children) اقتباس خواهد شد. این کمیک بوک که توسط «جیمز تینیون چهارم» خلق شده است در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و موفق شد طرفداران زیادی پیدا کند.

 

در خلاصه داستان این کمیک آمده است: وقتی که بچه‌های «آرچرز پیک» شروع به گم شدن می کنند، همه چیز ناامیدانه به نظر می آید. بیشتر بچه‌ها هیچ گاه باز نمی‌گردند اما آن‌هایی که جان سالـم به در می‌برند، داستان های ترسناک و غیرقابل باوری درمورد موجودات وحشتناکی تعریف می کنند که در دل سایه‌ها زندگی می کنند. بعد از مدتی غریبه‌ای مرموز از راه می‌رسد که تبدیل به تنها امید مردم برای پیدا‌ کردن و از بین بردن این تهدید می شود؛ او حرف بچه‌ها را باور می‌کند و ادعا می‌کند آنچه که آن‌ها می‌بینند را می‌بیند. نام او «اریکا اسلاتر» است؛ کار او کشتن هیولاها است.”

 

همانند پروژه های قبلی، این دو سازنده تمام کار های این سریال از جمله نویسندگی، تهیه کنندگی اصلی و تهیه کنندگی اجرایی این سریال را انجام خواهند داد.

 

تا لحظه انتشار این خبر در تاریخ ۶ اسفند سال ۱۴۰۱ هیچ اطلاعات دیگری درمورد این پروژه به بیرون درز پیدا نکرده است؛ همچنان مشخص نیست که این سریال در چه تاریخی منتشر خواهد شد و تنها می دانیم باید زمان زیادی برای دیدن این سریال صبر کنیم.

نظرات کاربـران

5
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Mohamad1001
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    دلیل کنسل شدن بعضی سریالها اینقدر عجیبن که میشه از روشون برای ساخت یه سریال دیکه استفاده کرد

  • Parsa
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    چرا نتفلیکس انقدر مزخرف شده؟ اون از شکارچی ذهن که کنسل کرد اینم از ۱۸۹۹…دو تا از بهترین سریال های این شبکه…به نظرم این کارها بی احترامی به بیننده هست

  • Mani
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    واقعا خیلی وقاحت میخواد اینجوری به مخاطب پشت کنی و بدون هیچ توضیحی سریالو کنسل کنی بعد بیای پروژه بعدیتو رو کنی.

  • Mahdi_sadr7
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    هنوز افسرده م بخاطر کنسل شدن ۱۸۹۹،حالا ی سریال درام یا کمدی بود مشکل نبود ولی این پر از معما بود ک منتظر جواباشون تو فصل دوم بودیم

  • Beh1989
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    واقعا عجیب بود کنسل شدن ۱۸۹۹ تازه مقدمه چینی کرده بودن برا فصلای بعدی و انصافا هم مایه داشت که حالاحالاها تمدید شه