42
9973
5
1 سال پیش
قسمت پنجـم شرک و اسپین آفی از شخصیت خره در دست ساخت قرار گرفتند: همانطور که می دانید مدتی...

قسمت پنجـم شرک و اسپین آفی از شخصیت خره در دست ساخت قرار گرفتند: همانطور که می دانید مدتی پیش اعلام شد که قسمت پنجـم مجموعه انیمیشن های جذاب داستان اسباب بازی ساخته خواهد شد، و حالا یک انیمیشن دیگر که محبوب دل اکثر افراد است، در دست ساخت قرار گرفته است. طبق اخبار رسمی ای که منتشر شده اند قسمت پنجـم شرک و یک اسپین آف با تمرکز بر روی شخصیت خره در دست ساخت قرار گرفته اند. با دیجی موویز همراه باشید.

 

مدیر عامل شرکت «ایلومینیشن» اخیراً با «ورایتی» مصاحبه ای انجام داده است و در این مصاحبه رسماً این خبر مهم و خوب را اعلام کرده است. او همچنین اعلام کرده است که تمام تیم صداپیشگی این انیمیشن، احتمالاً برای قسمت پنجـم باز خواهند گشت.

 

همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، به علاوه قسمت پنجـم شرکت، اسپین آفی با تمرکز بر روی شخصیت خره نیز در دست کار قرار گرفته است که بی شک برای طرفداران این انیمیشن و این شخصیت، خبر بسیار خوبی است. همانطور که می دانید مدتی پیش انیمیشن گربه چکمه‌پوش: آخرین آرزو (Puss in Boots: The Last Wish 2022) منتشر شد و توانست نظر منتقدین و بینندگان زیادی را به خودش جذب کند؛ پس از این صداپیشۀ شخصیت خره یعنی «ادی مورفی» در مصاحبه برای بازگشت به نقش خره و ساخت یک اسپین آف اعلام آمادگی کرد که می توانید خبر کاملـش را از اینجا مشاهده کنید.

 

تا لحظه انتشار این خبر در تاریخ ۱۶ فروردین سال ۱۴۰۲ هیچ اطلاعات دیگری درمورد این دو پروژه به بیرون درز پیدا نکرده است.

نظرات کاربـران

5
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Kian Gholami
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    چه سمی بشه این سم

  • MAHDIE
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    شرک زندگیه

  • aziiii
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    امیدوارم گند نزنن به خاطراتمون مرسی

  • yazdan 007
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    اییییییییییییوووووووووووللللللللل

  • poker face
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    اخجووون شرک…