7
9886
0
1 سال پیش
تریلر رسمی فیلم Shotgun Wedding منتشر شد: اخیراً «پرایم ویدئو» تریلر جدیدی از فیلم عروسی شات‌گان (Shotgun Wedding 2023)...

تریلر رسمی فیلم Shotgun Wedding منتشر شد: اخیراً «پرایم ویدئو» تریلر جدیدی از فیلم عروسی شات‌گان (Shotgun Wedding 2023) که استرس عروسی را چند برابر می کند، به کارگردانی «جیسون مور» را منتشر کرده است، می توانید این تریلر منتشر شده را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: تعدادی جنایتکار به یک مراسم عروسی حمله می کنند و همه را گروگان می گیرید و زوج جوان این عروسی باید برای نجات جان خانواده هایشان با یکدیگر همکاری کنند، در این تلاش آن ها باری دیگه متوجه می شوند که چرا در وهله اول عاشق یکدیگر شده اند.

 

در این تریلر شاهد مقداری از هرج و مرج هایی هستیم که در این عروسی شکل می گیرند.

 

از بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به: جنیفر لوپز، جاش دوهامل، سونیا براگا، جنیفر کولیج، لنی کراویتز، چیچ مارین و دارسی کاردن.

 

همانطوری که در ابتدا اشاره کردیم کارگردانی این فیلم به عهده جیسون مور بوده است که از دیگر آثار او می توان به آوازخوان حرفه‌ای (Pitch Perfect 2012) اشاره کرد و فیلمنامه این فیلم توسط «مارک همر» نگارش شده است.

 

این فیلم قرار است در تاریخ ۲۷ ژانویه سال ۲۰۲۳ بر روی اینترنت قرار بگیرد.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید