11
7989
2
1 سال پیش
فروش ۱۱۶ میلیون دلاری قسمت ششـم مجموعه فیلم‌های Scream در باکس آفیس جهانی: همانطور که اطلاع دارید اکثر فیلم...

فروش ۱۱۶ میلیون دلاری قسمت ششـم مجموعه فیلم‌های Scream در باکس آفیس جهانی: همانطور که اطلاع دارید اکثر فیلم های مورد انتظاری که در حال حاضر در حال اکران هستید، ادامه مجموعه های خود هستند. یکی از این فیلم ها جیغ شش (Scream VI 2023) می باشد که ده روز است در سینما ها درحال اکران است و توانسته است به موفقیت خوبی دست پیدا کند که در ادامه بیشتر به این مسئله خواهیم پرداخت.

 

این فیلم که با بودجه ۳۰ الی ۳۵ میلیون دلاری ساخته شده است، تا به این لحظه توانسته است در باکس آفیس جهانی فروشی ۱۱۶ میلیون دلاری داشته باشد که بی شک همین این فیلم را تبدیل به یکی از فیلم های موفق این مجموعه می کند.

 

در خلاصه داستان این قسمت آمده است: در این فیلم بازماندگان گوست‌فیس را می بینیم که وودزبورو را پشت سر گذاشته اند و فصل جدیدی از زندگیشـان را در نیویورک سیتی آغاز کرده اند.

 

قسمت پیشین این فیلم یعنی جیغ (Scream 2022) موفق شده بود در باکس آفیس جهانی فروشی ۱۳۷ میلیون دلاری داشته باشد، پیش بینی می شود که تا مدتی دیگر این فیلم بتواند رکورد قسمت پیشین خود را بشکند.

 

این فیلم در سایت «راتن تومیتوز» که نقد منتقدین حرفه ای را جمع آوری می کند توسط ۲۵۸ منتقد نقد شده است و امتیاز ۶٫۸ از ۱۰ را از آنها دریافت کرده است. همچنین در سایت «متاکریتیک» ۵۲ منتقد امتیاز ۶۱ از ۱۰۰ را به این فیلم داده اند.

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • xgamer
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    من دیدم خیلی بهتر از ۵ بود خیلی ۵ خیلی اشغال بود ولی ۶ عالی بود ❤️ حتما نگاه کنید 🙃 دوستون دارم ❤️

  • AmirAgAg
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    تنها فیلم ترسناکی که ترسناک نیست