14
8632
0
1 سال پیش
تریلر رسمی فصل هفتـم و نهایی سریال Riverdale منتشر شد: همانطور که احتمالاً می دانید بسیار نزدیک به آغاز...

تریلر رسمی فصل هفتـم و نهایی سریال Riverdale منتشر شد: همانطور که احتمالاً می دانید بسیار نزدیک به آغاز پخش فصل هفتـم و نهایی سریال جذاب ریوردیل (Riverdale) می باشیم و اخیراً تریلر رسمی ای از این فصل منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

در پایان فصل ششـم این سریال دیدیم که «شریل» از قدرت های جدید خود استفاده کرد تا جلوی نابودی ریوردیل را بگیرد و موفق به این کار نیز شد، اما این موفقیت بی عواقب نبود. این اتفاق تمام شهر را به دهه ۵۰ میلیادی باز گردانده است و تمام اعضای این سریال در خال حاضر دوباره در دوره دبیرستان هستند.

 

با وجود این که تمام اعضا به گذشته بازگشته اند اما هیچکدام بجز «جاگهد» هیچ خاطره ای از زندگی پیشین خود ندارند و جاگهد تلاش می کند تا بقیه اعضا را متقاعد کند تا شهر را به آینده بازگردانند.

 

به گفته سازندگان سریال، تمرکز این فصل بیشتر بر روی شخصیت های اصلی داستان است تا بر روی یک شخصیت منفی. با توجه به اطلاعاتی که تا کنون از این فصل به بیرون درز پیدا کرده اند، به نظر می رسد در این فصل قرار است با داستانی هیجان انگیز مواجه شویم.

 

فصل هفتـم و نهایی این سریال پخش خودش را در تاریخ ۲۹ مارس سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد کرد.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید