6
1402
0
1 هفته پیش
پدینگتون، خرس عاشق مارمالاد و دوست داشتنی بریتانیا برای یک ماجراجویی دیگر بازگشته، این بار به همراه اولیویا کولمن...

پدینگتون، خرس عاشق مارمالاد و دوست داشتنی بریتانیا برای یک ماجراجویی دیگر بازگشته، این بار به همراه اولیویا کولمن در نقش یک راهبه‌ی گیتاریست.

 

سومین قسمت از مجموعه‌ی فیلم‌های پدینگتون “Paddington in Peru” نام دارد و قرار است هفت سال پس از اکران “پدینگتون ۲” در ۸ نوامبر ۲۰۲۴ توسط استدیوی StudioCanal در بریتانیا و حدود دو ماه بعد و در ۱۷ ژانویه ۲۰۲۵ توسط استدیوی سونی در ایالات متحده پخش شود.

 

خلاصه داستان: پدینگتون به پرو برمیگردد تا به دیدار عمه لوسی که در خانه‌ی خرس‌های بازنشسته ساکن است برود. زمانی که پدینگتون با خانواده‌ی براون به آنجا میرسند، یک مورد مرموز باعث میشود به شکل غیرمنتظره راهی جنگل آمازون و قله‌های پرو شوند و یک ماجراجویی هیجان انگیز را آغاز کنند.

 

قسمت اول این مجموعه فیلم اطلاعات اندکی در مورد زادگاه پدینگتون و ماجراهایی که باعث شد خانه‌اش در لندن را پیدا کند، ارائه کرد. در فیلم دوم نیز مشاهده شد که پدینگتون ممکن بود خانه‌اش را از دست بدهد ولی با سر سختی توانست خانه‌اش را حفظ کند. همچنین اطلاعات بیشتری از خاستگاه پدینگتون و داستان نجات پیدا کردنش در کودکی ارائه شد.

 

دوگال ویلسون، کارگردان “Paddington in Peru” گفت: اطلاعات خیلی کمی در مورد سرگذشت و منشا پدینگتون وجود داشت و فکر کردیم داستان خوبی است که در قسمت سوم فیلم، پدینگتون به پرو برگردد، ولی این بار دوستانش در لندن را هم با خود می‌برد تا آن جا به ماجراجویی ادامه دهند و اطلاعات بیشتری در مورد سرگذشت پدینگتون هم به نمایش بگذارند.

 

دو فیلم اول از این سه گانه بیش از ۵۰۰ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروش داشت. هر دو فیلم برخلاف قسمت سوم توسط پال کینگ کارگردانی شد. پال کینگ سال گذشته کارگردانی فیلم “Wonka” را نیز به کارنامه‌اش افزود.

 

دیوید هیمن و رزی آلیسون تهیه کنندگان “Paddington in Peru” هستند و پال کینگ، آنا مارش، ران هلپرن، دن مک ری، تیم ولسپرینگ، جفری کلیفورد و نائویا کینوشیتا نقش تهیه کنندگان اجرایی را دارند.

 

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید