6
4617
0
1 سال پیش
خروج کیانو ریوز از سریال The Devil in the White City: طبق گزارش ورایتی کیانو ریوز دیگر در سریال...

خروج کیانو ریوز از سریال The Devil in the White City: طبق گزارش ورایتی کیانو ریوز دیگر در سریال اقتباسی (شیطان در شهر سپید) محصول شبکه هولو ایفای نقش نخواهد کرد. این سریال برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ در لیست سریال های درحال توسعه هولو قرار گرفت و در آگوست سال ۲۰۲۲ رسماً سفارش ساخت گرفت. این سریال اقتباسی است از رمانی به همین نام به نویسندگی «اریک لارسون».

 

بر اساس خلاصه داستان منتشر شده، این سریال داستان واقعی یک معمار سخت گیر اما رویا پرداز به نام «دانیل برنهم» را روایت می کند که تلاش می کند از طریق شرکت در «نمایشگاه جهانی» در سال ۱۸۹۳ که در  شیکاگو برگزار می شود نام خودش را در تاریخ ثبت کند؛ و سریال داستان «دکتر اچ اچ هولمز» را نیز روایت می کند، اولین قاتل سریالی مدرن آمریکا که سازنده «هتل مرگ» معروف نیز می باشد.

 

کیانو ریوز بازیگر فیلم (Constantine 2005) قرار بود در این سریال نقش دانیل برنهم را بازی کند که می توانست تبدیل به اولین نقش مهم او در سریال های تلویزیونی بشود؛ اما در حال حاضر سازندگان این سریال به دنبال یک جایگزین برای او می باشند. تا زمان انتشار این خبر هنوز هیچ شخصی برای بازی در نقش دکتر هولمز معرفی نشده است. نمایندگان شبکه هولو از اظهار نظر درمورد خروج این بازیگر امتناع کرده اند و نمایندگان کیانو ریوز همچنان صحبتی درمورد دلیل این تصمیم نکرده اند.

 

«مارتین اسکورسیزی»، «ریک یورن»، «لئوناردو دی‌کاپریو» و  «جنیفر دیویسون» به عنوان تهیه کنندگان اجرایی سریال در این پروژه حضور دارند. «سم شاو» در حال کار بر روی کتاب و فیلمنامه می باشد. «ای‌بی‌سی سیگنچر» به همکاری «پارامونت تله‌ویژن» تهیه کنندگان این پروژه هستند.

 

تا زمان انتشار این خبر در مهر ۱۴۰۱ زمان پخش این سریال و یا شروع فیلمبرداری اش اعلام نشده است اما احتمالاً این سریال همچنان زمان زیادی برای رسیدن به مرحله تولیدش نیاز دارد.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید